AndyBroke Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har bygget en xbox inn i en koffert, og lurte på hva dere syntes om den. Xboxen kjører linux gentoox og xbox media center Her er en arbeidslogg og flere bilder. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kjempetøft! Men likte ikke helt plasseringa på LCDen. Hva med et bilde av koffert når den er åpen da? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Her er noen bilder av xboxen åpen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Så vel ikke så veldig praktfullt innenifra, men hva med å freshe opp litt inne i kassa? Endret 18. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det var et genialt konsept på den der ER det du som er med i acryan konkuransen? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kjenner en som har pc`en sin i en koffert.. Han har grønne katoder og plexi.. Btw: Nice det der.. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Takk for de positive tilbakemeldingene Er med på acryan konkurransen ja Den er litt rotete inni, men det er jo ikke meningen at den skal stå åpen heller. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har hatt litt problemer med varm strømforsyning, så jeg måtte finne på noe for å få kjølt den ned. Tok en liten cpu vifte fra et gammelt hovedkort med 75 MHz prosessor. Jeg skal også bestille en tube med artic silver 5, for å prøve å få ned tempraturen på cpuen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja sånnt må ve ltil Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Viften jeg la til fungerte veldig bra Da jeg tok på kjøleribbene på strømforsyningen før jeg satt på viften brant jeg meg nesten, men nå var den bare lunken etter å ha stått på i mange timer. Ble litt mer støy med viften, men jeg merker ikke det så lenge jeg skrur opp volumet på stereoannlegget Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Viften jeg la til fungerte veldig bra Da jeg tok på kjøleribbene på strømforsyningen før jeg satt på viften brant jeg meg nesten, men nå var den bare lunken etter å ha stått på i mange timer. Ble litt mer støy med viften, men jeg merker ikke det så lenge jeg skrur opp volumet på stereoannlegget 5182652[/snapback] Eller så kan du kjøpe en støre vifte som du kjører på lav hastighet Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Har litt lite plass inne i kofferten, så det kan bli vanskelig å få plassert en større vifte, men jeg har tenkt å sette en bryter på viften som jeg kan justere hastigheten med. Så får jeg ned turtallet litt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har litt lite plass inne i kofferten, så det kan bli vanskelig å få plassert en større vifte, men jeg har tenkt å sette en bryter på viften som jeg kan justere hastigheten med.Så får jeg ned turtallet litt 5182807[/snapback] Tenkte ikke på å sette den på tvers, altså i toppen Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Tenkte ikke på å sette den på tvers, altså i toppen Lol, tenkte ikke på det Noen forslag til vifte? Kanskje jeg kan kjøpe en til av den jeg allerede har i lokket. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tenkte ikke på å sette den på tvers, altså i toppen Lol, tenkte ikke på det Noen forslag til vifte? Kanskje jeg kan kjøpe en til av den jeg allerede har i lokket. 5183715[/snapback] De har noen valdig stillegående på microplex, ganske billig også bled blå leds også http://www.microplex.no/product.aspx?pid=m...sbl&mcat=15s351 Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Nå i helgen tok jeg litt artic silver 5 på prosessoren og gpuen i xboxen. tempraturen ligger lavere enn jeg hadde forventet. Nå er cpuen 50 grader load og gpuen er 40 grader load, så er ganske fornøyd med resultatet (var før 55/44). Her er et bilde av cpuen med den gamle kjølepastaen Her er et bilde av cpuen etter jeg tok på artic silver 5 (sorry for et uskarpt bilde) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Så tøff ut den her da! men ikke best innni ;p Rydd opp, Kabelstrømper, og sett på plexi som "beskyttelse", ser fint ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå