Boralis Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Dette står oppe på siden når jeg kommer inn på forumet: Velkommen tilbake, ditt siste besøk var: i går, 23:30 Forum siste nyheter: Dotten er nå moderator Jasså, enn alle gangene jeg har vært innom i dag da Endret 17. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har du testet om refresh funker? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Endret topic og slettet et par poster angående dette Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jo den registrerer besøk, men hvis du kun er borte et kvarter så er ikke det et nytt besøk, for da trenger det ikke være mer enn at du har lest en tråd. Du må være borte en gitt stund, og enkelte nettlesere må og lukkes for at det skal telle. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Skjønner det,men i feks mitt eksempel så stod det siste besøk i går 23,30. Jeg stengte vel av maskinen en times tid eller så etter dette og slo den på dagen etter og var da inne flere ganger alikevel sod den samme beskjeden der hver gang. Ikke at det spiller noen rolle for meg,men ville bare nevne det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg