apekatt Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 jeg lurte på om de lar seg gjøre å lagre på HD eksternt. på skolen jeg går på har jeg fri tillgang til pc. og 11mbits linje. hadde derfor vært fine greier å bare kopiert fra pcen og over på en HD. men jeg kan ikke skru opp pcen. og jeg kan heller ikke innstalere noe på den. men er det mulig å fikse noe ved hjelp av USB utgangen.? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Du får jo kjøpt eksterne USB harddiskkabinetter på div webshopper... Bare å klaske inn en standard IDE-disk, koble til USB-porten...og du er igang! :smile: Her er et par eksempler [ Denne Melding var redigert av: Blippblopp på 2002-08-29 09:03 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Lol.. Bare 11Mbits linje? Har 153Mbits linje jeg.. :razz: Er nok ikke dumt med et sånt USB hardisk kabinett nei. Lenke til kommentar
apekatt Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 ja det funker sikkert. men trenger man ikke software for det da..? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 ...ikke hvis du kjører W2K eller XP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå