Minigud Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei jeg lurer på hva jeg mulig kan få for mitt gt6800 albatron kort, 256 ( AGP ), noen vil kanskje si at den har mindre verdi pga det ikke selges AGP kort mer, andre vil kanskje si det gjør den litt mer verdt pga det ikke er lett å få tak i dette bra kortet i agp? abit NF7 hovedkort AMD 2500+ "burton" tror det staves sånn. Lurer på om det er noe håp på å få solgt disse, er disse delene jeg har lyst til å bytte ut på maskinen min. \\SIndre Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Heisann! Hvis du klikker HER så ser du hvilke 6800gt agp kort som selges på markedet nå. Agp selges det faktisk ganske mye av! Det finnes faktisk agp version på utrolig mange skjermkort på markedet! Og som du ser i linket så starter det på 2655kr og går til 4110kr. Så det kan variere veldig på hvilket merke det er innen serien på skjermkortet! DETTE er hovedkortet ditt, og jeg vil nok tippe at du får en 200'lapp for den(antagligvis mer hvis alt blir solgt samlet! ) Prosessoren finner jeg ikke på prisguiden... for gammel kanskje? EDIT: Hvorfor vil du selge skjermkortet? Det er jo helt fint, det koster sikkert ca 2800kr nytt eller noe. Eneste du trenger å bytte ut er nok hovedkortet og prosessoren. Endret 16. november 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Takk for raskt svar manOwar, problemet er at jeg har tenkt til å kjøpe meg asus sli deluxe hovedkort og der passer ikke skjermkortet mitt Har du noe idë på hva jeg kunne solgt alt tilsammen for og hva skjermkortet går for alene? mvh Sindre ps synd det ikke står noe pris på albatron gt6800 kortet, det er hva jeg har Endret 16. november 2005 av Minigud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå