Gå til innhold

Post bilder av trommesettet ditt!


King-Nothing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville vel egentlig ikke skrevet det ved siden av selv, men siden du spør så pent så... *finner fram kalkulatorn...

 

Tama SCP settet mitt har ca kosta meg (røfft sett) 35 000 kr, inkl. hw, dobbel-pedaler og cymbaler. Dette er i tillegg en billigere pris enn hva alt utstyret ville kostet her i Norge, ettersom jeg har kjøpt mesteparten fra Tyskland (uten norsk moms).

 

Tama Rockstar settet (ikke avbildet, men skal få tatt bilde ganske snart) har kosta meg noe rundt 25 000 inkl. hw, to IC enkelpedaler og cymbaler, også det kjøpt mesteparten fra Tyskland. Det skal legges til at selve trommene (shellene) kun kostet 10 000 totalt. Så ca 15 000 for Sensitone skarp, hw og cymbaler.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Ville vel egentlig ikke skrevet det ved siden av selv, men siden du spør så pent så... *finner fram kalkulatorn...

 

Tama SCP settet mitt har ca kosta meg (røfft sett) 35 000 kr, inkl. hw, dobbel-pedaler og cymbaler. Dette er i tillegg en billigere pris enn hva alt utstyret ville kostet her i Norge, ettersom jeg har kjøpt mesteparten fra Tyskland (uten norsk moms).

 

Tama Rockstar settet (ikke avbildet, men skal få tatt bilde ganske snart) har kosta meg noe rundt 25 000 inkl. hw, to IC enkelpedaler og cymbaler, også det kjøpt mesteparten fra Tyskland. Det skal legges til at selve trommene (shellene) kun kostet 10 000 totalt. Så ca 15 000 for Sensitone skarp, hw og cymbaler.

5382709[/snapback]

 

Hvor i Tyskland er det du har handlet? Vurderer å skaffe meg en shellpack i Starclassic Performer-serien etterhvert (Ville helst hatt SC Maple, men det blir litt for dyrt...). Skal ha en 8-trommers pakke med 2x22" basstrommer og 8",10",12" og 13" rack-tam'er og 14" og 18" gulvtammer. Hvor mye tror du dette ville koste i Tyskland? Ville blitt sinnsykt dyrt i Norge ihvertfall....

 

Har skarp og all hw fra før, men har bare en Swingstar shellpack fra 80-tallet. Eneste ny HW jeg trenger må vel bli StarCast oppheng til rack-tam'ene.

Lenke til kommentar

Stemmer det, har handlet mest på www.thomann.de , stort sett der de har hatt best priser på tingene jeg skulle ha. Starclassic settet mitt kosta 16500 kr inkl. frakt hit til Norge, men da uten moms (ville blitt på ca 4000 i tillegg). vanskelig å anslå en fast pris på alt det du skal ha, kan vel tippe noe rundt 25 000 kanskje, uten norsk moms... Men send de gjerne en mail å spør! Jacob Schaeffer på www.thomann.de er veldig hjelpsom og vil gi deg et prisforslag. Å få trommene sendt hit var null problem, kommer en DHL lastebil med alt utstyret hjem til deg...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Hvor mye jeg har brukt på settet? Hmmm  :hmm: ...regne:

 

Trommesettet uten cymbaler :                          17500,-

En del nye Sabian cymbaler + div hardware :      13000,-

Axis dobbelpedal :                                              6000,-

Trigger + Modul :                                              1500,-

                                                                           

                                                            =  38000,-

5389067[/snapback]

 

Er Axis pedalen sååå fantastisk?

Lenke til kommentar
Får vel bidra her jeg og da..

 

Settet mitt:

Pearl Forum 2004 Jet Black

20

14

12

10

14x8 remo skarptromme

 

Zildjian A custom cymbaler

5215207[/snapback]

Ser ingen bilder :(

 

Samme her, men var et lite slag i trynet å se prisene. :p

Jeg kjøpte slagverket mitt for kun 4 høvdinger. Ny pris ca. 5800

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...