Kriwin Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hei hei!! Skal innstalere Chipset driver V6.65 for HK mitt.. Men jeg lurer på om det går ann å lage en sånn "Makedisk" Uten Diskett? Har ikke diskettstasjon skjønner dere.. Det er det eneste alternativet som er der:( Edit: Den er forresten Lasta ned;) Kristian Endret 16. november 2005 av Kongen_w Lenke til kommentar
nifty Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hva med å ganske enkelt hente ned driverne fra din hovedkortprodusent sine hjemmesider ? _nifty_ Endret 16. november 2005 av nifty Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hehe.. Gjorde det skjønner du.. Skal innstalere den nye Biosen ( 1009 ) men den krever at jeg skal innstalere V6.65 først! Og når jeg opner den så kommer det bare at jeg skal putte den på Disket. ( Noe som jeg ikke har ) Kristian Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ingen som vet? Men går det ann å innstalere Bios 1009 uten å innstalere den Chipset driveren først? Vil det funke? Kristian Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Last ned Asus Update så slipper du diskett http://support.asus.com/download/download....N-SLI%20Premium Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Litt vanskelig å forstå hva du mener, dels grunnet mangelfull beskrivelse og ordspråk. Men hvis denne chipset driveren skal innstalleres i dos, er det bare å lage en boot CD. Hvis den skal innstalleres i windows, trenger man ikke en boot CD. Jeg regner ikke med at det er det du mener? Bios oppdateres, som andre sier, via AsusUpdate. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Last ned Asus Update så slipper du diskett http://support.asus.com/download/download....N-SLI%20Premium 5165869[/snapback] Det er for å updatere Bios, men har du prøvd å innstalere Chipset driveren til Asus? Kristian Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Litt vanskelig å forstå hva du mener, dels grunnet mangelfull beskrivelse og ordspråk.Men hvis denne chipset driveren skal innstalleres i dos, er det bare å lage en boot CD. Hvis den skal innstalleres i windows, trenger man ikke en boot CD. Jeg regner ikke med at det er det du mener? Bios oppdateres, som andre sier, via AsusUpdate. 5166932[/snapback] Vist du ser her: Description A8N-SLI Premium Bios version 1009 Please do read the description before updating BIOS To avoid crashing file system, please do update the chipset driver to below version prior to this Bios. For WinXP 32bit system, please download and update chipset drivers V6.65 or later For WinXP 64bit system, please download and update chipset drivers V6.65 or later For Win2k/2003 32bit system, please download and update chipset drivers V6.66 or later For Win2003 64bit system, please download and update chipset drivers V6.66 or later 1. Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx 2. Fix unstable under 400MHz-Single channel issue. 3. Modify DDR max speed from 400MHz to 333Hz when full loading. Der står det at jeg skal oppdatere Chipset driveren til V6.65, men når jeg skal innstalere kommer det bare opp at jeg skal sette inn en disket for å legge filen på den! Derfor lurer jeg på om det går ann UTEN den disketten? Kristian Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Men bare glem det dere folkens;).. Går sikkert bra UTEN den driveren;).. Beklager posting etterhverandre! Kristian Lenke til kommentar
nander Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kjenner til problemet... dog... ga jeg opp fremfor å finne en løsning. Men har da prøvd å starte en tråd med tips om hvordan man kan få dette Hoved Kortet til å funke best mulig. håper vi får svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå