DevelopedPerfection Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hallo! Jeg har nå endelig blitt "ferdig" med DevelopedPerfection.com og trenger derfor litt konstruktiv kritikk. Jeg vet at det er mange tråder om dette, men det er den beste måten å få "feedback" på synes jeg. Jeg takker for alle innlegg! EDIT: Glemte å si at jeg mangler stadig noen få justeringer av tekst osv. Endret 16. november 2005 av DevelopedPerfection Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Veldig fin side! Fargene passer, fint font valg. Men savner en tekst rundt søk boksen og den hvite skriften i header krasjer en smule med den hvite himmelen i headeren Vet ikke helt om jeg likte den comments effekten men men... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Før jeg kommenterer designet, dette er vel ikke en template? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Det er litt lett å se at det er wordpress, dessverre. Det som gjorde at jeg gjenkjente wordpress, var teksten over bildet. Når jeg er inne på det, så er det litt vansklig å lese developedPerfection pga. hvit himmel og hvit skrift. Menyen var fin, jeg liker tabs. Bloggen funker helt fin, men jeg har på følelsen at typografien ikke har blitt helt stilt på, du mangler luft endel steder. Fiks på det og fjern alt som gjenkjenner wordpress, så får vi se. Dessuten, sjekk validatoren og rett opp småfeil. Endret 16. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
DevelopedPerfection Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Jonas Drange - selve systemet er basert på beta K2, men stylesheetene er orginale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå