Janmandelid Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Siden nettleverandøren Start ikke svarer meg på mail, så lurer jeg på følgende: Jeg har sagt at jeg vil ha full kontroll på routeren slik at jeg kan åpne de portene jeg vil. Men, nå har en uke gått og jeg har ikke fått noe tilbakemelding på verken mail eller post. Noen som vet hva prosedyrene deres er i denne saken? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Noen som vet dette...? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Logg inn på Start.no, gå inn på "Min profil" og deretter på "Min bredbåndsside". Her skal det gå an å hente ut passordet til routeren og PPPoE-oppkoblinga. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Selvsagt vil nok dette gå fint. Gjør det selv. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Er det at når jeg skal hente informasjonen på routeren og skal få passord, så får jeg bare feil på siden...merkelig altså...og jeg gidder heller ikke å betale 13kr i minuttet for det. Og Start har heller ikke svart meg på mailer. Første sendte jeg for nærmere fjorten dager siden... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du må bruke IE på start.no sine kundesider. Bare så du vet det Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Er det jeg gjør også....rart altså... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Er det virkelig bare jeg som ikke får dette til? Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Prøvde akkurat dette da jeg var ute på datasupport hos noen som hadde skaffet ADSL via Start.no. Jeg fikk heller ikke hentet ut routerpassordet, verken med IE eller Opera. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Jammen godt det ikke bare er meg altså...og ikke svarer de på den femte mailen jeg har sendt dem heller...lurer jammen på hvorfor altså... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jammen godt det ikke bare er meg altså...og ikke svarer de på den femte mailen jeg har sendt dem heller...lurer jammen på hvorfor altså... 5316049[/snapback] Prøv kundeservice på tlf. 02375. Det tar normalt ikke lang tid før du kommer gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå