Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei Jeg som mange andre her på forumet er russ i år. Og jeg oppretter herved i den annledning en tråd hvor vi kan diskutere alle russeting. Jeg oppretter også en gruppe på russ.no som vi kan melde oss inn i. Navnet på denne gruppen er Hardware.no-russen , Er man nerd så må man jammen vise det også Kan begynne med et spørsmål da. Hvilken forventniner og hva mener du om russetiden? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 tror den blir dritartig, men også dritkjip pga tentamener osv midt i russetida Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hei..... jeg er russ neste år Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det var påtide med en slik tråd ja! Var å kjøpte russebil forgie uke, Dodge RAM med 5 liters V8'er, bruker noe vanvittig med bensin! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hei..... jeg er russ neste år 5165701[/snapback] me 2 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg er russ i år. Jeg er på en buss med en majoritet av stygge jenter, noe som plager meg litt for da får vi sikkert ikke så mye oppmerksomhet Dessuten tror kjæresten at jeg ikke skal dra på noen treff, men jeg har allerede kjøpt billetter, så jeg tror jeg kommer til å være singel og dumpet i russetiden.. weee..eller? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Russetiden blir fett, både på Tryvann og i Stanvanger! Bussen vår kommer til å bli dritfet! Ta en titt på hjemmesiden vår. Ikke at den er så fin, men vi kommer nok til å oppdatere den litt etterhvert. EDIT: Ble like gjerne med i gruppa på russ.no og! Endret 17. november 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Russ har vel fortsatt med skole å gjøre, så jeg foreslår at dere oppretter en tråd der heller. Hvis det ikke allerede finnes en fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg