iNtensimilla Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg var så dum at jeg upgraderte til 2.5 Men dette var før jeg fikk 1gb minnebrikke. Er det håp for meg at det kommer en downgrader fra 2.5 til 1.5? Skal nemlig legge inn LOVLIGE spill fra pspavisen.com Fins denne downgraderen allerede? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Heisann, desverre. Det finnes ingen downgrade til 2.5 enda. Det er blitt funnet et hull i 2.1 har jeg hørt. Men du får nesten bare vente å se. Det er nok en sjanse for at det blir en downgrade til 2.5, er bare et spørsmål om tid, lang tid.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Heisann, desverre. Det finnes ingen downgrade til 2.5 enda. Det er blitt funnet et hull i 2.1 har jeg hørt. Men du får nesten bare vente å se. Det er nok en sjanse for at det blir en downgrade til 2.5, er bare et spørsmål om tid, lang tid.. 5166503[/snapback] Hull i 2.1? Hva mener du med det? Håper ikke det tar så veldig lang tid til det kommer 2.5 til 1.5 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Et hull betyr at de har funnet et hull i systemet:p Altså, det betyr i seg selv at en downgrade vil komme snart.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Oi, så ut til at jeg tok mektig feil, er kanskje ikke så lenge til en 2.5 downgrader alikevel. se her. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Oi, så ut til at jeg tok mektig feil, er kanskje ikke så lenge til en 2.5 downgrader alikevel. se her. 5167707[/snapback] BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå