Billy Bob Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Som tittelen sier, så finner jeg ikke driveren til Video Controlleren (VGA Compatible). Jeg har vært innom Medion sine sider og Windows Update, men ikke tale om. Noen som kan hjelpe meg? Trenger litt hjelp ettersom jeg har solgt denne maskinen til familie, og de har reinstallert uten at vi har driveroppdateringer. Rune Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Gå til www.medion.de , der velger du Service&Support, deretter Trieber&updates. I feltet for MD/LD legger du inn nummeret som står bak MD som du skal finne på en merkelapp under PC'en. Fant ut at f.eks MD 42466 er en WID 2030. Det kom da fram endel WID 2030 drivere, bl.a. grafikkdriver. EDIT: Så at du kan skrive inn WID 2030 i Volltextsuche, og komme til de samme driverne. Edit2: Du kan forsåvidt også finne det på de norske sidene http://www1.medion.com/no/ Endret 16. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Takk for forslaget, men jeg har allerede gjort det. Jeg lastet ned alle driverne jeg fant til WID 2030, men det hjalp ikke. Maskinen funker jo, men det irriterer at den driveren ikke er der. Noen som vet hva den er til forresten? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg trodde du mente skjermkort driveren: Skjermkort Driver WID 2030 Win 2000/Win XP 15.03.2004 - Ver: 2.22 Hvis det er slik som med andre Medion drivere jeg har lastet ned, vil programmet du laster ned pakkes ut til en katalog, og da må du kanskje inn der og kjøre setup. Jeg har en WIM 2030 med et annet skjermkort, så jeg kan ikke hjlepe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå