gammalost Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Da var første RAM plate testet. Desverre var det ikke noe måte å få scannet denne på. La til skrivegraf på denne under "write strategy". Har også lagt til traxdata 8x +rw og universal dvd-r Noe NEC4550 test blir det desverre ikke. Grunner til dette er at den er mer eller mindre identisk med 3550 bare med RAM support, og at interessen for disse testene er så alt for liten på HW forumet. Hvis noen har spørsmål anngående media på 4550, er det bare å sende meg en PM. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Synd du ikke fikk scanna RAM plata! Blir jo ikke så spennende da akkurat.. Får håpe det blir mulig ved senere utgaver, hvis det i det hele tatt er mulig... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Lagt til Plextor 16x +r (Taiyo Yuden). Her trengs nok en liten FW update tror jeg. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Yuden må da være bedre på 16X DVD+R plater Så det mindre gode resultatet i BenQ DW1640 tråden også. Det er visst mye vanskeligere å oppnå gode resultater på 16X plater enn ved lavere hastigheter! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Fint at noen gidder å teste. Har selv en RAM stuebrenner, og skulle gjerne hatt tak i en nye DVD-rom/brenner som minst leser mine RAM plater i pc'en. Noen anb. hva jeg da skal velge? Og hva er prisen på denne? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Mistenker dårlig writestrategy. LGen er jo ganske bra på yuden -R 16x. . som en av de få. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ny firmware ute: DL13. Fixer bla problem med 8x TDKplater. Lagt til scan av 8x TDK. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Lagt til flere plater. That's write skal man som vanlig holde seg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå