tjalla Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 I går kom Mafia ut og fytte så kult det er. Man er ikke så fri som man er i GTA3, men man kan stort sett cruise hvor man vil mens man er i oppdragene. Spillet minner meg litt om Goodfellas. Man starter som en "pingle" og etterhvert blir man mer og mer mektig. Salieri-familien er en av de mektigste familiene i byen og eier bla.a enn cafe og bak cafeen så ligger det et verksted med en mekaniker som stammer og en annen kar som driver våpenlageret. Alt dette setter en spesiell stemning. Brettene er så utrolig mye kulere i Mafia enn i GTA. I Mafia må man kjøre LAAAAAAANGT uttafor bygrensene og langs landeveiene. Digger politiet. Man kan ikke kjøre for fort og må stoppe på rødt lys. Digg å være en av gutta =) *back to Mafia* F*** school! :wink: Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 du kødder har det kommet hvar det ikke 6 sept ??? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Fairlight sin warez versjon kom ut i går. Kommer ikke i butikkene før 6 september. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jøss, hvor så du det, Dinside? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 hva er fair light for noe ? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 si en eller annen butikk jeg kan få dette spillet har venta i år og dag HVOR kan jeg få meg dette SPILLET Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 HVVVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOORR Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 HVOR kan ikke vente helt til 6 sept HVVVOOOR. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Du kan forhåndstbestille det fra Akersmic.no for kr. 449,- (ikke spes. billig for en typisk forh. best. derfra, de pleier å ligge på kr. 399,-). Gamesmix.com har det også på lista over spill som kommer snart, der koster det kr. 409,-. Med porto og ekspedisjon kommer det på "bare" kr. 438,- hos Gamesmix - slett ikke verst. Jeg ville kjøpt derfra. Har ikke bestemt meg for å kjøpe det ennå anyways, da jeg skal kjøpe CM 3, CFS 3 og SWG. Det kommer mange gode spill ut i tiden fremover, kanskje for mange. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Nå må du roe ned litt reborn... :wink: 6. september er releasedatoen, like it or not! FLT versjonen er ute (FairLight er en crackegruppe), men den er jo *host* ulovlig da... Hvis du ser på http://www.isonews.com/, så kan du se spill som kommer ut. (Og dette er en legal side, bare så det er sagt!) Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Bare for å rette på hver og en av dere. Det kommer i butikkene 30.8. Et lyspunkt for de av dere som ikke er skitne griser og laster det ned. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 og det har du lest hvor ? det kommer faktisk 6 sept Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Kepp telling that to yourself. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Kepp hehe der dreit du deg ut :wink: Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Ja, var jeg som gjorde det. Å, føler meg som en taper. Ooo, store reborn, show me the wayyyy... freckin' loser! Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 takker og bukker DUST _________________ =SorRy ÆkE SOm EMINeM= [ Denne Melding var redigert av: Reborn på 2002-09-01 12:01 ] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Mulighet for å slappe Reborn evt. banne han og sende han en e-mail med noen linker til noen barneforums eller no sånt Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Huff! Fjortisser... muwhaha... Er det multiplayer paa mafia? Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Mafia ruler gata bokstavlig talt Eneste jeg syns er kjipern er at spillet hakker på min P4 [email protected] Geforce4 Ti 4400 i så lav oppløsning som 1024x768 16 bits :sad: Har t.o.m skrudd ned på shadows, view distance osv.. men hakker for det :sad: Er det slik at med spillene som kommer nå (Mafia, UT2003, Hitman 2 osv..) krever så mye at t.o.m en P4 maskin med Geforce 4 Ti kort merker kjøret så mye at det skal lagge? Kommer ikke på tale at jeg kjører i 800x600 oppløsning med en slik maskin som jeg har. Nei, her skal det være minst 1024 uansett hvilket spill. (kanskje jeg skal finne frem det gamle Geforce 3 kortet, eller kanskje t.o.m Geforce 2! da disse kortene ikke genererer så mange avanserte grafikkdetaljer som G4 :???: ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Quote: Den 2002-09-01 12:21, Clintern skrev:Mafia ruler gata bokstavlig talt Eneste jeg syns er kjipern er at spillet hakker på min P4 [email protected] Geforce4 Ti 4400 i så lav oppløsning som 1024x768 16 bits :sad: Har t.o.m skrudd ned på shadows, view distance osv.. men hakker for det :sad:Er det slik at med spillene som kommer nå (Mafia, UT2003, Hitman 2 osv..) krever så mye at t.o.m en P4 maskin med Geforce 4 Ti kort merker kjøret så mye at det skal lagge?Kommer ikke på tale at jeg kjører i 800x600 oppløsning med en slik maskin som jeg har. Nei, her skal det være minst 1024 uansett hvilket spill.(kanskje jeg skal finne frem det gamle Geforce 3 kortet, eller kanskje t.o.m Geforce 2! da disse kortene ikke genererer så mange avanserte grafikkdetaljer som G4 :???: ) Hmmm..er vel en eller annen hardware-feil ev.t dårlige drivere. Jeg kjører på default (1024, shadows, og full view distance) Har Tbird 1.33 og Gforce2 Pro 64mb ddr. Går smooth her.. :smile: Nei så lenge man har det nyeste av drivere osv så har du kraft i massevis og alle spill bør funke med den kassa di :smile: Må virkelig si at Mafia er et fett spell, og grafikknmotorn er bare knall i motsetning til GTA3 sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå