olemongo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg er så lei av slike ferdigpcer du får kjøpt (stasjonære), som de fra Compaq, Dell, IBM osv. De er pakket full av billige, dårlige deler, og blir solgt til høy pris. Heldigvis er det et alternativ til dette; å kjøpe alle delene hver for seg, og bygge pcen selv. Er det ikke mulig og få gjort noe slikt med bærbare pcer? Har hørt at det er dumt å begynne og mekke inni dem, fordi de tåler så lite. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 netshop har hatt noe slikt tidligere. Det er i så fall begrenset hvilke komponenter du får velge: cpu, minne, dvd-brenner og noe lite til. Jeg tror også at komplett har noe slikt. Men jeg tror ikke dette lønner seg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 olemongo: Hva vet egentlig du om at Dell, IBM osv har dårlige deler? Også tør du å nevne IBM i den setningen. Vet du i det hele tatt hvor bra kvalitet IBM er? Skal du bygge selv så ikke forvent bedre kvalitet. Kvalieten pleier som regel å bli dårligere, etter hva slags barebook du velger. Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Her er ein liste over nokren forhandlere som selger halv ferdige laptopper. du kan og gå inn på Hardware å søke i prisguiden på "barebook" eller "bærbar barebone" Cray Norge Datasupply Mamoz Netshop Pyton IT24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå