Hitman2k Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei folkens . Jeg lasta ned ghost rider 4 på dvd fra priatbay eller hva siden heter . Men når jeg fikk den nå, er det mange rare filler jeg ikke ha vært borti før. For det pleier jo ¨å være en mappa med zipa filer som du må zipe ut. Og da får du en img fil eller iso fil eller hva det heter så kan du bare begynne å brenne liksom, Men her var det noe helt annet... Pleas noen her som kan hjelpe meg så jeg får brent den ut på dvd ? og hvilket prog må jeg bruke for å zipe ? deamon tool eller hva det heter ? Tok bilde av hvordan det ser ut. Her er bilde: Mvh hitman2k Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, det du må gjøre først er å ta en liten titt her. Her finner du mange gode løsninger og mye godt lesestoff. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du må bruke Daemon Tools for og zipe dem ut. Så tar du og trykker på Start ->Kjør-> Og skriv "Brenneprogram". Følg så instruksen som brenneprogrammet kommer med. Hvis dette ikke går, putt din windows cd i stasjonen og boot opp, formater dermed dataen, og installer windows på nytt. Last ned filmen igjen, og prøv på nytt! Repeter formatering hvis brenneprogrammet ikke starter eller Daemon tools ikke vil zipe ut filene. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 i fremtiden bør du nok bruke et annet forum til sånne spørsmål. Eks www.vg.no og www.freakforum.nu Jeg mener å huske at moderatorene ikke liker slike spørsmål Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kunne ikke sagt det bedre selv, satyr-wongraven Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 DVD-filer kan brennes ut med nero. Velg å brenne dvd-filer og legg filene inn i video_ts mappen på dvd-en Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Stemmer for at moderatorer bør bli litt strengere og premiere folk som hjelper andre med warez relaterte ting med en advarsel. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Dette kan jo ikke være warez. På piratebay kan man ikke laste ned annet enn .torrent - filer. Edit: Jeg synes ærlig talt at dere skal slutte å ødelegge denne tråden! Endret 16. november 2005 av premium Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Dette kan jo ikke være warez. På piratebay kan man ikke laste ned annet enn .torrent - filer. 5165026[/snapback] Har du lest retningslinjene? Hvis ikke så står iallefall dette i punkt 8 av den komplette versjonen av retningslinjene Dere burde ha lest. "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. " Vel, ødelegge og ødelegge... jeg prøver bare å holde litt liv i den frem til en eller annen moderator stenger den og deler ut advarsler. Endret 16. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har du lest retningslinjene? Ja Hvis ikke så står iallefall dette i punkt 8 av den komplette versjonen av retningslinjene Dere burde ha lest. "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. " Vel, ødelegge og ødelegge... jeg prøver bare å holde litt liv i den frem til en eller annen moderator stenger den og deler ut advarsler. 5165055[/snapback] Jeg ser ikke hvordan dette kan lede til piratvirksomhet. Blir pc-en hans brukt av sjørøvere? Som jeg sa finnes det ikke wares på piratebay, så han kan ikke ha fått filene derfra. Dermed regner jeg med at dette har skjedd helt etter retningslinjene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vi får nå se hva moderatorene gjør med denne posten. Jeg ville satt pengene mine på at den blir stengt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Eeen advarsel til trådstarter, og eeeen advarsel til premium. Har dere lest retningslinjene, vet dere hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg