Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bygge om til Xenon

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Og først; jada, vet det er mange emner om dette osv. Men jeg spør ikke om det er lov eller ikke, for vet at det langt i fra er lov eller godkjent. :p

Som de fleste nå har fått med seg :p så har jeg tenkt å kjøpe en A4 98-mod. til helgen. Synes A4'n blir lekker med Xenon, og må selvsagt bygge om til det med tid og (kortest mulig) stunder. ;)

Det vanligste er vel å bygge om til Xenon i nærlys. Men det er ikke nok. :innocent: Må seff ha det i fjernlys også. :) Har lest om et par A4'er (96-mod.) hvor det er gjort, så det skal være fullt mulig.

Men jeg spør likevel, det er vel mulig? Man må jo ha 2 fulle kit da istedenfor 1 som man vanligvis har, såvidt jeg vet? Men utover prisen skal det ikke være noe problem å montere 2 kit?

Kravene til Xenon er vel aut. høydejustering av lysene, lyktespylere og klarglass. Høydejusteringen kan jeg bare glemme, men lyktespylere og klarglass skal jeg i hvert fall oppfylle.

Benytter sjansen til å skaffe "facelift"-lykter til A4'n. Regner med at disse (se bilde under) er kompatible med Xenon med tanke på klarglass og ikke minst varme?

A4-99-00-valeo-xt.jpg

Noen som har noen bra Xenon-kit å anbefale? Som dere vet er bra? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...