voluz Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Og først; jada, vet det er mange emner om dette osv. Men jeg spør ikke om det er lov eller ikke, for vet at det langt i fra er lov eller godkjent. Som de fleste nå har fått med seg så har jeg tenkt å kjøpe en A4 98-mod. til helgen. Synes A4'n blir lekker med Xenon, og må selvsagt bygge om til det med tid og (kortest mulig) stunder. Det vanligste er vel å bygge om til Xenon i nærlys. Men det er ikke nok. Må seff ha det i fjernlys også. Har lest om et par A4'er (96-mod.) hvor det er gjort, så det skal være fullt mulig. Men jeg spør likevel, det er vel mulig? Man må jo ha 2 fulle kit da istedenfor 1 som man vanligvis har, såvidt jeg vet? Men utover prisen skal det ikke være noe problem å montere 2 kit? Kravene til Xenon er vel aut. høydejustering av lysene, lyktespylere og klarglass. Høydejusteringen kan jeg bare glemme, men lyktespylere og klarglass skal jeg i hvert fall oppfylle. Benytter sjansen til å skaffe "facelift"-lykter til A4'n. Regner med at disse (se bilde under) er kompatible med Xenon med tanke på klarglass og ikke minst varme? Noen som har noen bra Xenon-kit å anbefale? Som dere vet er bra? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Xenon-pærene trekker mindre strøm og utvikler mindre varme enn vanlige hallogene pærer, så varme burde ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 xenonvalot.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå