John Keats Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har altså tenkt og respecce til arcane frost. har før vært frost/arcane med har lyst på Arcane Power. Er det noen som har et bra build med dette eller noen meniger om hva som er bra av talents sammen med AP? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Arcane Fire er bedre en Arcane Frost vil jeg tro... men er ikke sikker... Arcane/Fire build: Arcane Talents - 31 points Improved Arcane Missiles rank 5/5 Arcane Concentration rank 5/5 Improved Arcane Explosion rank 5/5 Evocation rank 1/1 Improved Counterspell rank 2/2 Arcane Meditation rank 4/5 Presence of Mind rank 1/1 Arcane Mind rank 4/4 Arcane Instability rank 3/3 Arcane Power rank 1/1 Fire Talents - 20 points Improved Fireball rank 5/5 Improved Fire Blast rank 5/5 Incinerate rank 2/2 Pyroblast rank 1/1 Burning Soul rank 3/3 Improved Scorch rank 4/5 Frost Talents - 0 points ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Arcane/Frost build: Arcane Talents - 31 points Improved Arcane Missiles rank 5/5 Arcane Concentration rank 5/5 Improved Arcane Explosion rank 5/5 Evocation rank 1/1 Improved Counterspell rank 2/2 Arcane Meditation rank 4/5 Presence of Mind rank 1/1 Arcane Mind rank 4/4 Arcane Instability rank 3/3 Arcane Power rank 1/1 Fire Talents - 0 points Frost Talents - 20 points Improved Frostbolt rank 5/5 Ice Shards rank 5/5 Improved Frost Nova rank 2/2 Piercing Ice rank 3/3 Shatter rank 5/5 Leif whistles "on the road again" La til 2 builds. Endret 16. november 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
PcT Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Lyst å 2 shotte warriors nå? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 What! ingen kommentarer / flaming av buildene som ble lagt ut... Gamer.no syk i dag? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV imba eller? dakar mages med dårlig items for dem Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV imba eller? dakar mages med dårlig items for dem 5164735[/snapback] jaja ganske eid han warrioren uvanlig høy dps på de forstboltene Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 http://www.styxelite.com/imagesz/pvp.WMV imba eller? dakar mages med dårlig items for dem 5164735[/snapback] Hehe har sett den og var liksom det jeg tenkte da men jeg satser på å vinne ToEP i nærmeste fremdtid så hadde vært koselig med AP Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Amon Amarth: Jeg ville byttet ut 1 fra Piercing ice til Cold snap. Å kunne få en ekstra nova/coc kan være veldig bra. Det som er så bra med frost/arcane er at man kan bruke FB+CoC til å få noe SYKE dobbel crits, mens fire er litt mer sjangser. Fire har jo mange fordeler det og da, som f.eks. ignite og impact( ), som begge er et must i en fire build imo. Edit: La til litt om fordeler. Endret 16. november 2005 av Azurathus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå