Crispin Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Svaret jeg fikk fra komplett når jeg spurte om 2 skjermer på skjerm innstillingene. Hei Du vil kun få opp skjerm 2 om det er koblet til en skjerm på den. Javell ?! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Det hørtes ikke normalt ut. Men hvis du har et TV, kan du forsøke å tilkoble TV gjennom TV-utgangen på skjermkortet (rund liten utgang, ofte sort rund plugg med adapter til enten component, Svideo, eller composite). Et TV vil i så fall telle som skjerm #2. EDIT: Eller du kan koble til både analogt og digitalt (DSUB med adapter + DVI) fra skjermkort til skjerm, hvis skjermen har mulighet for å skifte mellom to kilder. Endret 18. november 2005 av Boye Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 det jeg vet fra andre skjermkort er at utgangen ofte er deaktivert om man ikke booter/starter maskina med skjermen koblet til. Prøv å starte maskina med skjermen koblet til dvi utgangen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Det har jeg prøvd, flere ganger :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå