storken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 de evapslangene skal vel isoleres? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 de evapslangene skal vel isoleres? 5188539[/snapback] Ja alt skal isoleres. Mye testing/tuning igjen men den blir da kald Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Frost det liker vi Har du laget evapene på denne selv eller er de kjøpt? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Frost det liker vi Har du laget evapene på denne selv eller er de kjøpt? 5189759[/snapback] Det er Chilly 1 GPU evaper Off topic: Har du sett etter noen kompressorer? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Chilly Har hatt så enormt mye å gjøre på jobb i det siste. Jeg skal en tur og hente litt denne uken. Har også gitt beskjed til et par kjølemontører som jeg kjenner som skulle skaffe det de kunne lovte de meg. Så det bør snart ramle inn litt utstyr til oss Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Overklokk trenger utstyr for å hevde seg i verdenstoppen. Hva gjør vi da?? Vi skaffer han litt utstyr Da reiser vi hit..... Her er noen av de jeg henta idag. Jeg glemte å ta bilde av alle i farten. Jeg hadde ikke med med noe bra verktøy heller så jeg må stikke ned og hente de virkelig fete tinga en annen dag. Disse skal hentes senere i uken. Og til slutt et par godbiter. En litt stor kondenser? Og en helt enorm kompressor, hva er dette slags saker kjell erik?? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Overklokk trenger utstyr for å hevde seg i verdenstoppen. Hva gjør vi da?? Vi skaffer han litt utstyr Og en helt enorm kompressor, hva er dette slags saker kjell erik?? 5191212[/snapback] Dette ser MEGET bra ut Den store der er nok i største laget... må nok ha et eget kraftverk for å skaffe nok strøm da Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hehe den var større en den ser ut til. Dette var jo bare det jeg raska sammen på en halvtime. Håper jeg får litt mindre å gjør på jobb i slutten av uken så skal jeg ta med meg ordentlig verktøy og få plukket utav endel flere ting Vil du helst bare ha 15 og 18 cc kompressorer + de rotaryene jeg finner. Eller skal jeg plukke endel 10 og 8,5 cc så du kan bygge endel singelstagere? Hva med kondensere og slikt? Endret 22. november 2005 av aspstein Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 betyr dette at cascadene dine faller i pris overklokk? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hehe den var større en den ser ut til. Dette var jo bare det jeg raska sammen på en halvtime. Håper jeg får litt mindre å gjør på jobb i slutten av uken så skal jeg ta med meg ordentlig verktøy og få plukket utav endel flere ting Vil du helst bare ha 15 og 18 cc kompressorer + de rotaryene jeg finner. Eller skal jeg plukke endel 10 og 8,5 cc så du kan bygge endel singelstagere? Hva med kondensere og slikt? 5191465[/snapback] tar gjærne noen 10ccm og noen små kondensere også Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ok. Men hva med store kondensere da? (har allerede plukka noen 10ccm og kondensere til deg ) Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ok. Men hva med store kondensere da? (har allerede plukka noen 10ccm og kondensere til deg ) 5191569[/snapback] tar gjærne noen store også.... f.eks ca 30x30cm Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har kjørt en del tester på den nå. Jeg har ikke noe skikkelig å load teste den med, men har satt to hår torkare til å blåse varm luft på hver av evappene. Dette gir utrolig mye varme når de står bare 3cm fra evap, så det burde gi et hint om hvor bra denne takler load (håper jeg) Bør duge dette? Den med dårligst temp er chilly's gamle type evap. Den med best er den nye evap revisjonen Slik ser den ut i front Og slik i mørket. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sinnsykt digg den der Håper på noen bra resultater De leds på vifte styringen syste godt opp. Likte katoden i front der, dog effekt der også. Sier bare Kos deg med testinga da Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bøyer meg i støvet...... Har begynnt å snuse rundt for lærdom innen faget, men ikke hatt noe suksses. Er det noe nettsider eller faglitteratyr du kan annbefale? Har en mye erfaring innen elektro og en del innen mekanisk og rørlegger arbeid, men mangler selve kjøleteorien Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bra resultat på kassa! Likte ossen LEDsa lyste opp og katoden;) Stå på! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dritbra Kjølerene blir bare penere og penere. Har du mekka kassen på denne selv?? Tjener du noe penger på å bygge utstyr til Kinc? Eller går det helst i null Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Dritbra Kjølerene blir bare penere og penere. Har du mekka kassen på denne selv?? Tjener du noe penger på å bygge utstyr til Kinc? Eller går det helst i null 5195687[/snapback] Hei, Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss 5195789[/snapback] Var det dyrt å få knekt til platene. Må ivertfall ikke gå i minus. Skal du begynne å bygge for all slags folk nå? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Hei, Konstruerte kassa selv men fikk hjelp på det lokale blikkenslager verkstedet til å knekke til delene Tjener desverre ikke noe særlig på dette (enda), men det går da så vidt i pluss 5195789[/snapback] Var det dyrt å få knekt til platene. Må ivertfall ikke gå i minus. Skal du begynne å bygge for all slags folk nå? 5195900[/snapback] Kostet velk ca 500kr for platene Jeg bygger kjølere av alle slag til de som vil ha jeg nå Bare å sende PM med ønske/ bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå