Overklokk Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei Satt å snakket med Kinc fra Sverige i går og han trengte en kjøler til sine 7800GTX kort, som skal brukes på DH (Dream Hack) Da jeg også skal på DH begynte jeg i dag å produsere en kjøler til han Den skal ha 2 kompressorer og selvsagt 2 evaper . Målet er ca -45c load på hvært kort. I dag har jeg laget kassen som det hele skal monteres inn i. Her har jeg prøve plasert kondenserene Slik ser den ut med lokk. Det vil bli temp målere i front sammen med brytere etc Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ser fin ut den der Du produserer mye for tia Får du mye for disse du selger? Stå på videre! Lenke til kommentar
craven Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ser ikke noe annet en bra ut men litt for tidlig og vite noen resultater enda Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kasa så pen ut Håper innholdet blir like bra Øøø, ja hvor mye får du for denne da? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Ser bra ut men, huff! Er -45c nok for han da? Endret 16. november 2005 av Sink Lenke til kommentar
phOn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 fet hobby da! er det noe å tjene på dette? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er litt prestisje å lage cascade til nåverende verdensmester i samtlige 3dmark. Ikke at du er på noe lavere nivå heller. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hadde bare jeg også hatt resurser og kunskap , så ville også jeg bygd meg en . Hvor mye anslår du at denne cascaden vil koste Overklokk? Endret 16. november 2005 av warlord Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Hadde bare jeg også hatt resurser og kunskap , så ville også jeg bygd meg en .Hvor mye anslår du at denne cascaden vil koste Overklokk? 5165386[/snapback] Dette er ikke en cascade men en Dual Singelstage kjøler.... 7800 kortene liker seg ikke med lavere en -55c Kostnadene for et slikt bygg blir nok 6-8k et sted Har gjort litt mer i dag og slik ser det ut nå: Har satt inn et temp display i front: Neste steg var en vifte kontroll til å styre de fire 120mm viftene som er i kassa: Og slik ser det ut på insiden: Lenke til kommentar
phOn Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 pent arbeid, du er flink du overklokk! stå på! skal du på tg med egen stand? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dette må jo være konge jobb. Virker som du holder på på heltid?? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ja, må si det er vledig hyggelig å se deg så aktiv om dagen overklokk! Fint at du også vil dele det med oss LOZER Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hehe Overklokk bygger utstyr til Kinc. Sier vel en hel del om nivået til Overklokk Blir penere og penere disse kjølerene dine Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hmm dette ser nais ut, skal følge med videre her Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 det ser bra ut, planer om å slå TeckSweden som har planer om å overklokking-rekord?? men du begynner å få dårlig tid tror jeg, er ikke lenge til DH nå, bare 5 dager(4 hvis du skal slappe av på hotellet en dag før), håper jeg får se vidunderet ditt på DH da, post plass-nummeret ditt, så skal jeg komme en tur Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 det ser bra ut, planer om å slå TeckSweden som har planer om å overklokking-rekord?? men du begynner å få dårlig tid tror jeg, er ikke lenge til DH nå, bare 5 dager(4 hvis du skal slappe av på hotellet en dag før), håper jeg får se vidunderet ditt på DH da, post plass-nummeret ditt, så skal jeg komme en tur 5175219[/snapback] Ja tiden er utrolig dårlig men nhåper å rekke det. Jeg komer til å være på TS sin stand sammen med Kinc og de andre overklokkerne der Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ta noen bilder fra Sverige da. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 like rått som alltid! men har du 5 dager på deg? det er jo sinnsykt dårlig tid! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 like rått som alltid! men har du 5 dager på deg? det er jo sinnsykt dårlig tid! 5187931[/snapback] Ja ja..... Da ble det litt forandring i planene på dette bygget... . Det ble en Cascade med to eavperatorer av den. Målet er at de skal klare ca -65 til-70c load... noe mer klarer ikke GTX kortene Må bare si at det ble sykt trangt i denne kassen og derfor ser det rotete ut. Men når alt er isolert og lokket er på plass så ser den nok stilig ut Her er Kondensere+ Varmeveksler og Steg 2 kompressoren på plass.(danfoss SC18) Steg 2 er utstyrt med en umbraco 12Ccm kompressor. kaos men håper alt virker De to evap slangene Nå står den på vacum og håper på å starte den i kveld/natt en gang. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvor tøyelige er egentlig de "slangene" du bruker på evap der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå