cybirg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Jeg har fått feil ved bestilling i nettbutikken til netconnection. "Kontakt kundeservice dersom feilen vedvarer" står det i feilmeldingen. Sender så en e-post med bestillingen til [email protected]. Dette var søndag. Ingen svar mandag, så jeg sender et par e-poster til. I dag er det onsdag - fortsatt ingen svar. Ønsker de virkelig kunder? Hva i all verden er det de driver med? Etter å ha søkt litt rundt på forumet finner jeg utsagn som Svarer aldri på telefon eller på mail. har bestilt fra netconnection en gang før. tok 6 uker før jeg fikk varen. æsj Har bestilt noe PC-utstyr fra Netconnection, og får det ikke tilsendt selv om det er på lager.Svarer hverken på mailer eller tar telefonen. Eg sliter med det samme eg også.og det tar heller ikkje telefonen. Dette er 3. gang jeg bestiller hos netconnection, og dette blir den siste, uannsett!3 av 3 bestillinger har vært et mareritt. Første pakka brukte noen måneder på å komme etter at de SA den var levert, neste pakke brukte 3 måneder på å komme (første del kom med en gang, men denne ble sendt av en partner, ikke netconnection). Netconnection, er de seriøse? Frarådes det å handle fra Netconnection? Ser ut til at jeg kansellerer e-postbestillingen min iallfall. De ber om konkurs med ignorering av kundene Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du minnet meg på noe der! Bestilte en vare fra Netconnection den 18. mai 05 som jeg enda ikke har fått.(!) Nå er det vel ikke bare Netconnection som skal ha skylda, for jeg har fått tilbud om å få pengene tilbake, (forskuddsbetalt) men jeg svarte at pengene kan bare stå i påvente av at varen kom på lager. Dette var i august (!) Regnet med at det var en kurant sak. Som du skjønner er ikke dette noen hastesak for meg, og har nærmest vært glemt en stund, så godt med denne påminnelsen. Har sendt mail nå, og er spent på svar. Produsenten av varen er "Danger Den" og den finnes på deres nettsider så hva slags vansker Netconnection har vet jeg ikke, men at de har er opplagt. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Jeg forsøkte også å bestille en vare laget av Danger Den. Står at de har den på lager, men siden det er så dødt der så kan vi vel regne med at lagertelling ikke foregår... Skandale. Jeg har avbestilt. Netconnection er slik jeg har opplevd dem lite seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå