Henrikls Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Lurte på om noen vet om et program for å lage hjemme sider de kan anbefalle. Helst et som kan lastes ned gratis. Lurte også på om noen hvet om en plass man kan få gratis plass til hjemmesider. Mvh Henrik Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva slags editor leter du etter? WYSIWYG program eller teksteditor med farge syntaks? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva slags editor leter du etter? WYSIWYG program eller teksteditor med farge syntaks? 5166344[/snapback] Helt sikkert WYSIWYS program. Men prog med fargesyntaks har du jo textpad og ultraedit. Begge programmene koster litt, men du får prøve dem i 30 dager! Vel verdt pengene for Ultraedit sier jeg! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Her er noen gode gratis alternativer (regner med at du ikke har tenkt å betaler for SW når du ikke vil bruke penger på et skikkelig webhotell): WYSIWYG: N|vu. Tekst editering: Taco HTML Edit. Jeg bruker selv Taco og er kjempefornøyd med den. Lenke til kommentar
akh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Angående tekstediteringsprogram, så kan jeg anbefale subethaedit Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 gjør det ordentlig med en gang, bruk en av de foreslåtte teksteditorene, i kombinasjon med www.w3schools.org xhtml strict og css er det du vil lære. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva slags editor leter du etter? WYSIWYG program eller teksteditor med farge syntaks? 5166344[/snapback] Helt sikkert WYSIWYS program. Men prog med fargesyntaks har du jo textpad og ultraedit. Begge programmene koster litt, men du får prøve dem i 30 dager! Vel verdt pengene for Ultraedit sier jeg! 5166351[/snapback] Textpad og Ultraedit til Mac? Lenke til kommentar
beh Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Bruker selv SubEthaedit (gratis til priv. bruk), har colorsyntax og andre spennende funksjoner som flerbruker redigering via Zeroconf. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg sverger til BBedit og Dreamweaver. Lenke til kommentar
Henrikls Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Takk For alle svara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå