Ueland Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Så hva må evenuelle deltagende personer gjøre? Lage grafikk? eller kode selve themet? Deles folk opp i grupper etter hva de kan bistå med? Må det noe phpkoding til? Etter det jeg fårestiller meg, så tror jeg først og fremst folk må komme med ideer og innspill til selve utseende, etter det kan man bevege seg mer over på utførelsen og heller revurdere ting som ikke lar seg gjøre. Ingen trenger jo å "være med" for å komme med ideèr! 7014834[/snapback] Kun HTML/CSS; skulle noen dog lage et photoshop bilde av dagens forum i "juletheme" skal vi nok alltids få det konvertert til kode. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Vi kan legge til en nisselue på mannen med roperten på diskusjon.no logoen. Eller bytte ut hele mannen med en julenisse. Ellers tror jeg på å bytte ut de blå/lyseblå fargene i standard-theme med røde og grønne farger. Fordi det er de farger de fleste forbinder med julen. Det viktigste er at det ikke må være for sterke farger. Da blir det bare glorete. Også må skriften være lett å lese! Bare forslag fra meg, ellers synes jeg det er en god og hyggelig idé Endret 28. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Om dette blir noe av håper jeg at det kommer til å være tilgengelig større deler av året, julestemning er koselig uansett når det er. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Om dette blir noe av håper jeg at det kommer til å være tilgengelig større deler av året, julestemning er koselig uansett når det er. <{POST_SNAPBACK}> Enig Hvis det ikke blir ferdig til jul i år kan vi/dere jobbe videre på det utover året. Endret 9. desember 2008 av Gersh L Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Burde vi ta dette opp igjen? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Burde vi ta dette opp igjen? Gikk ikke noe bra tidligere, så jeg vet nå ikke. Fin bump btw. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hadde vært utrolig tøft om det hadde blitt noe av dette i år Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hehe. Jeg kan se om jeg får tenkt ut noe eller tatt kontakt med noen som kan lage noe. Evt. får vi finne noe gratis som forumet kan bruke. Slik som Halloween-skinnet. Men synes det morsomste hadde vært et vi laget selv. Grunnen til at tråden ble postet opp igjen er nok på grunn av denne tråden Endret 26. oktober 2008 av TSP Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg blir jo begeistret for sånne ideer og det hadde vært kjempekoselig med et juleskin til forumet. Spesielt siden mange medlemmer her inne er veldig glad i julen, avatarer byttes ut og pakker sendes på kryss over hele landet Så kjenner jeg meg selv, jeg kunne bidratt litt men ikke tatt på meg noe hovedansvar. Er ikke sånn dritgod på design akkurat Viktigste hadde vel vært å fått til et par juledetaljer og fått endret på fargene? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Her er hvertfall et litt bedre eksempel på avatarpynten, som en fryktelig sped begynnelse Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Funker det ja. Kan jo også bytte ut en del ikoner på sidepanelet til alle brukere F.Eks : Bilde av en pakke ; 3 Nye Meldinger/Pakker. Det er jo bare å lete rundt på forumet å finne ut hva man kan bytte av ting og legge til Kos dere Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Siden jeg hadde noe dø-tid å slå ihjel tenkte jeg at jeg jammen skulle prøve meg. Men jeg fant fort ut at rød og grønn er vrange farger å designe med. Så etter 4 timer droppet jeg det hele og begynte heller å leke meg litt med et par skjermdumper i Photoshop. Uansett hvordan en snur på det så er rød og grønn dårlige farger å hanskes med.. Kanskje noen andre heller kan prøve seg. Det blir vel forhåpentligvis en løsning på det til slutt. God natt. Endret 10. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Tror det hadde vært lurere å lage et javascript som lastet inn milder og redigerte litt i kildekoden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå