Gå til innhold

Prosjekt: Juletheme til forumet! (skin)


Anbefalte innlegg

Så hva må evenuelle deltagende personer gjøre? Lage grafikk? eller kode selve themet? Deles folk opp i grupper etter hva de kan bistå med? Må det noe phpkoding til?

 

Etter det jeg fårestiller meg, så tror jeg først og fremst folk må komme med ideer og innspill til selve utseende, etter det kan man bevege seg mer over på utførelsen og heller revurdere ting som ikke lar seg gjøre. Ingen trenger jo å "være med" for å komme med ideèr!

7014834[/snapback]

Kun HTML/CSS; skulle noen dog lage et photoshop bilde av dagens forum i "juletheme" skal vi nok alltids få det konvertert til kode. :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan legge til en nisselue på mannen med roperten på diskusjon.no logoen. Eller bytte ut hele mannen med en julenisse. Ellers tror jeg på å bytte ut de blå/lyseblå fargene i standard-theme med røde og grønne farger. Fordi det er de farger de fleste forbinder med julen. Det viktigste er at det ikke må være for sterke farger. Da blir det bare glorete. Også må skriften være lett å lese!

Bare forslag fra meg, ellers synes jeg det er en god og hyggelig idé :)

Endret av Jyrgen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hehe. Jeg kan se om jeg får tenkt ut noe eller tatt kontakt med noen som kan lage noe. Evt. får vi finne noe gratis som forumet kan bruke. Slik som Halloween-skinnet. Men synes det morsomste hadde vært et vi laget selv.

 

Grunnen til at tråden ble postet opp igjen er nok på grunn av denne tråden ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg blir jo begeistret for sånne ideer og det hadde vært kjempekoselig med et juleskin til forumet. Spesielt siden mange medlemmer her inne er veldig glad i julen, avatarer byttes ut og pakker sendes på kryss over hele landet :wee:

Så kjenner jeg meg selv, jeg kunne bidratt litt men ikke tatt på meg noe hovedansvar. Er ikke sånn dritgod på design akkurat :p

 

Viktigste hadde vel vært å fått til et par juledetaljer og fått endret på fargene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg hadde noe dø-tid å slå ihjel tenkte jeg at jeg jammen skulle prøve meg. Men jeg fant fort ut at rød og grønn er vrange farger å designe med. Så etter 4 timer droppet jeg det hele og begynte heller å leke meg litt med et par skjermdumper i Photoshop.

 

post-165304-1226298542_thumb.jpg

post-165304-1226298570_thumb.jpg

Uansett hvordan en snur på det så er rød og grønn dårlige farger å hanskes med..

 

Kanskje noen andre heller kan prøve seg. Det blir vel forhåpentligvis en løsning på det til slutt.

 

God natt.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...