Converse Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg fant en annen på www.humor911.com Forskere ved Helsedepartementet i Canada foreslo, på bakgrunn av analyser som viser innhold av kvinnelige hormoner i øl, at man skulle gjøre et vitenskapelig forsøk for å avdekke hvordan dette i praksis slår ut. Teorien er at øldrikking gjør menn til kvinner. For å teste teorien ga man 100 mann 6 halvlitere med øl, med beskjed om å drikke opp innen 1 time. Man observerte etterpå at 100% av mennene la på seg, snakket ustoppelig uten mening, ble følelsesmessig ustabile, kunne ikke kjøre bil, klarte ikke å tenke rasjonelt, kranglet over ingenting og nektet å unnskylde seg når de tok feil. Det er ikke planlagt videre testing. Ps: jeg støtter THX 1138, jeg ville ikke sjekket opp en fyr med mus [ Denne Melding var redigert av: Converse på 2002-09-05 13:27 ] Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Ps: jeg støtter THX 1138, jeg ville ikke sjekket opp en fyr med mus Tror de fleste er enige om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå