Gå til innhold

Maria Menas nye cd

Ikkeibruk

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at jeg liker musikken hennes. Men jeg synes lyden virker litt "flat" av og til, og jeg har en teori om at lyden kanskje ville blitt mer "svevende" på et analogt opptak (vinyl). Enten har det vært noe dårlig digitalisering inne i bildet, eller så har jeg for bra stereoanlegg. Jeg tror egentlig at denne musikken egner seg best for de som er glad i å følge med på tekstene og virkelig høre på musikken. Det blir spennende å se om stemmen hennes blir dypere etterhvert som hun blir eldre - den eneste kvinnelige artisten som foreløpig har klart å rive ned ting fra hyllene mine er Suzanne Vega.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå skal jeg faktisk bumpe denne tråden..

For jeg må komme med en liten tilståelse.. Den "nye" sangen hennes, "Just hold me", eller noe sånt, den har jeg egentlig veldig sansen for! Synes det er en faktisk fin og spennende sang.. ..har sagt en del "dritt" om Maria Mena, og står for det aller meste av det fortsatt, men rett skal være rett, denne sangen liker jeg.. :)

jeje.. anyway..

Lenke til kommentar

Den første skiva var ei katastrofe og bør bli forbigått i stillhet. Letterman-opptredenen var elendig, men i følge henne selv et resultat av voldsom pushing fra plateselskapet, altså ho var utslitt, utbrennt, nedbrutt etc.

Den nye skiva er ganske bra. Ikke all verdens, men ganske bra. Mena har utviklet seg utrolig på disse årene, og vil forhåpentligvis utvikle seg mer i åra som kommer.

Lenke til kommentar
Må si jeg er så peise lei av å høre den der "aaaaAAAAaaaaiiii" på radioen, for en forferdelig sang! Blir ikke stort bedre når den ofte er å se i reklamepausene på tv  :mad:

5439125[/snapback]

er så enig der. det er bare direkte fælt å høre på

5439314[/snapback]

hmm.. det er faktisk den delen jeg har blitt litt gla i.. :blush:

Kan jo ikke sammenlignes, men kanskje det har noe med at jeg :love: Axl Rose, og har litt sansen for slik "hyling" ?! :p .. hehe.. jaja.. hmm.. anyways.. :whistle:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...