RastaXP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Maria Mena utgår. Hes ufin stemme. Lenke til kommentar
Ikkeibruk Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Marias stemme er best Lenke til kommentar
drugis Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 grei pop som sagt, men opptreden på david letther man den var FÆL men på cd er det ikkje så gale Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Ser at det er SONY som gir ut CD'n. Er det kopibeskyttelse på den? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvis den er så bra får jeg ta meg en tur innom pirathavna da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 da jeg så hennes opptreden hos letterman ble jeg enkelt og greit flau over å være fra samme land som maria mena. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Musikken hennes suger hardt, men jeg kunne tenkt meg å høre henne synge jazz eller god gammel soul...stemmen hennes ville passet bra der. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg må si at jeg liker musikken hennes. Men jeg synes lyden virker litt "flat" av og til, og jeg har en teori om at lyden kanskje ville blitt mer "svevende" på et analogt opptak (vinyl). Enten har det vært noe dårlig digitalisering inne i bildet, eller så har jeg for bra stereoanlegg. Jeg tror egentlig at denne musikken egner seg best for de som er glad i å følge med på tekstene og virkelig høre på musikken. Det blir spennende å se om stemmen hennes blir dypere etterhvert som hun blir eldre - den eneste kvinnelige artisten som foreløpig har klart å rive ned ting fra hyllene mine er Suzanne Vega. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nå skal jeg faktisk bumpe denne tråden.. For jeg må komme med en liten tilståelse.. Den "nye" sangen hennes, "Just hold me", eller noe sånt, den har jeg egentlig veldig sansen for! Synes det er en faktisk fin og spennende sang.. ..har sagt en del "dritt" om Maria Mena, og står for det aller meste av det fortsatt, men rett skal være rett, denne sangen liker jeg.. jeje.. anyway.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Den første skiva var ei katastrofe og bør bli forbigått i stillhet. Letterman-opptredenen var elendig, men i følge henne selv et resultat av voldsom pushing fra plateselskapet, altså ho var utslitt, utbrennt, nedbrutt etc. Den nye skiva er ganske bra. Ikke all verdens, men ganske bra. Mena har utviklet seg utrolig på disse årene, og vil forhåpentligvis utvikle seg mer i åra som kommer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Maria er dyktig. Hører på nyeste cd'n hennes nå, faktisk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Maria duger til en ting, men det er ikke akkurat noe angående musikk... Lenke til kommentar
2ern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sitat Maria Mena: Sex med norske gutter er så kjedelig, ikke at jeg har hatt sex med en norsk gutt da. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har hatt sex med en norsk gutt, og kan avkrefte det Maria sier. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Henrik, kan jeg spørre med hvem? Lolz btw. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Må si jeg er så peise lei av å høre den der "aaaaAAAAaaaaiiii" på radioen, for en forferdelig sang! Blir ikke stort bedre når den ofte er å se i reklamepausene på tv Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Henrik, kan jeg spørre med hvem? Lolz btw. 5438838[/snapback] Trenger vel ikke å legge skjul på at det var med Kapteinen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Må si jeg er så peise lei av å høre den der "aaaaAAAAaaaaiiii" på radioen, for en forferdelig sang! Blir ikke stort bedre når den ofte er å se i reklamepausene på tv 5439125[/snapback] er så enig der. det er bare direkte fælt å høre på Lenke til kommentar
2ern Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Henrik, kan jeg spørre med hvem? Lolz btw. 5438838[/snapback] Trenger vel ikke å legge skjul på at det var med Kapteinen. 5439280[/snapback] En "kjapp en" på akterdekket? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Må si jeg er så peise lei av å høre den der "aaaaAAAAaaaaiiii" på radioen, for en forferdelig sang! Blir ikke stort bedre når den ofte er å se i reklamepausene på tv 5439125[/snapback] er så enig der. det er bare direkte fælt å høre på 5439314[/snapback] hmm.. det er faktisk den delen jeg har blitt litt gla i.. Kan jo ikke sammenlignes, men kanskje det har noe med at jeg Axl Rose, og har litt sansen for slik "hyling" ?! .. hehe.. jaja.. hmm.. anyways.. Endret 15. januar 2006 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå