Gjest mafister Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Lurer på hvilken CPU kjøler jeg skal ha..(X2 prossesor) Hadde tenkt på Denne og denne: Zalman .... Begge er zalman... og i 70serien og en i 77 da..som dere ser -.- Her er tinga jeg skal ha PÅ HK osv: on the HK 2k3/THE HK Sikkert ikke relativt, men: Resten av støff til nye datan Håper på masse svar... Litt avslutning: Har hatt MANGE tråder angående dette nå, og vil si dette blir den SISTE om jeg får noen gode svar ! Vil ikke ha svar som sier: Den er best osv Vil ha en begrunnelse... og vil helst ha svar fra folk med X2/Premium asus sli HK/Deluxe asus sli HK! MvH pKMb -Patrick Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 svar? *14ord* Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg vill kanskje valgt NorthQ 3312 kobber kjøler. Den har en del lavere pris (249 kr) en zalman og yter tilnærmet. Den finner du her: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=320821 Ellers har du Arctic Cooling Freezer 64 pro. Også en veldig god kjøler. Fant for leden en test mellom denne og Zalmann 7700. De hadde mer eller mindre samme ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå