cRypt0r_ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg har en xbox som mest trolig er av den gamle typen. (med den store håndkontrollen) det jeg lurer på er om det er noen mulighet for å få den til å lese brente musikk-cder. er eneste mulighet å chippe den, eller lar det seg ordne på en annen måte?? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 xboxer kan ikke lese brente cd-er. jeg har heller ikke hørt om en chip som fikser det, men det du kan gjøre er å kjøpe en chip med usb-porter. da tror jeg det skal gå smertefritt! Lenke til kommentar
snole Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er svært få av DVD-ROM'ene som er brukt til Xbox som takler CDR-plater. Men de aller fleste takler CD-RW. Er bare å finne ut hvilken DVD-ROM som står i din Xbox og Google litt, så finner du svar. Lenke til kommentar
cRypt0r_ Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 xboxer kan ikke lese brente cd-er. jeg har heller ikke hørt om en chip som fikser det, men det du kan gjøre er å kjøpe en chip med usb-porter. da tror jeg det skal gå smertefritt! hmmmm merkelig det da, men da skal jeg teste med en cdrw, og så skal jeg finne ut hva slags dvd rom som sitter i den Lenke til kommentar
cRypt0r_ Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 endelig fikk jeg overført musikk til xboxen min, men er det ikke slik at jeg kan høre på musikken da jeg spiller spill? visst det er mulig, kan noen forklare meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
cRypt0r_ Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du må velge det inni spillet, og kan du ikke så kan du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå