Gå til innhold

Salg av Bærbar PC. Pris?

mbergseth

Anbefalte innlegg

Vuderer utbytte av min laptop, kva kan eg forvente frå den på bruktmarkedet? Maskinen er ca. 1,5 år. Eller er det lurt å vente med utbytte med tanke på dual core og 64 bit laptop?

15" TFT skjerm, 1400x1050 oppløsning

Intel Pentium-4 3200MHz prosessor, 800MHz FSB, Hyper Threading

1024MB (1GB) DDR PC2700 (333MHz) Kingston toppkvalitets minne

80GB 5400rpm harddisk

Kombinert DVD-RW og CDRW brenner. Leser også alle DVD- og CD-plater. 8x DVD les, 24x CDROM les, 16x CDR skriv, 8x CDRW skriv, 2x DVD-R skriv, 1x DVD-RW skriv, 2x DVD-RAM skriv. Støtter SmoothLink som ignorerer buffer underruns.

128MB DDR ATI Mobility M10 Radeon 9600 skjermkort, 8X AGP

5.1 lydkort og stereo høyttalere

Trådløst nettverkskort (802.11b) integrert

10/100Mbit nettverkskort

56k modem integrert

4x USB 2.0 porter 1.5Mbps/12Mbps/480Mbps

FireWire IEEE1394 port

1x Type II PCMCIA / CardBus

IrDA 1.3 (4.0Mbps) infrarød port

Synaptics touchpad m/scrollknapp

Parallell port

Hodetelefonuttak / 5.1 utgang (SPDIF utgang)

Mikrofon inngang

Utgang for ekstern skjerm

TV-utgang (SVHS)

Norsk 220V strømforsyning/lader følger med

Norsk tastatur

Internt li-ion batteri

Driftstid på batteri ca. 2 timer

Opplading fra tomt batteri ca. 3 timer

Leveres uten operativsystem

Størrelse: 332 x 281 x 39 mm

Vekt kun 3,4kg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil si rundt rundt 5000.

Vel var ikkje helt det tallet eg hadde forventa høyre. Eg veit at det er ein pentium 4, og det er ikkje helt populert blant mobile pcer den dag i dag. men eg kan no vel få meir 5000 vel?

Har satt opp ein del ny pcer for kompiser og eg merker godt ytelse forskjellen mellom deira og min, så den er no langt frå utgått av dato.

Lenke til kommentar
Jeg vil si rundt rundt 5000.

Vel var ikkje helt det tallet eg hadde forventa høyre. Eg veit at det er ein pentium 4, og det er ikkje helt populert blant mobile pcer den dag i dag. men eg kan no vel få meir 5000 vel?

Har satt opp ein del ny pcer for kompiser og eg merker godt ytelse forskjellen mellom deira og min, så den er no langt frå utgått av dato.

5165094[/snapback]

Min personlig mening er nok 5000. Dessuten er den over 1 år gammel. Du kan sikkert klare å få mer enn 5000, alt etter hvor du legger den ut hen. Men personlig hadde jeg ikke gitt mer enn 5000. Det er jo det du spør om, og jeg svarte 5000.

Lenke til kommentar

Man kan få bra bærbare maskiner splitter nye til 6-7000.

Så ca 5000,- vil jeg si, med tanke på at den har ok disk og minne. P4 prosessoren drar noe ned i mine øyne da slike maskiner oftest bråker mye og er uegnet på blant annet forelesningssaler + har DÅRLIG batterilevetid.

Lenke til kommentar

Hei

Er nok enig i resten av gjengen og mest pga av prossesor, liker at en bærbar ikke høres ut som en flymaskin, solgte nylig min bærbar som var ganske lik din på specs for 6000,- men den hadde P M 1,6 cpu .

Prøv også å selge den på qxl, selv om jeg ikke tror du får så mye mer for den der. Best pris hadde du nok fårr om du hadde annonsert den lokalt hvis du treffer rett person.. All markedsføring/reklame for at du selger noe er viktig, og øker med engang muligheten for å oppnå rett pris..

Mvh rscue

Lenke til kommentar

Ok, 5000-6000kr takk for svarene.

Angående neste års laptoper. har hørt at ein bør vente med å invistere i nytt nå, pga 64-bit og dual core, hadde vore bedre men dual core, kor tid kan ein forvente eit bra utvalg av laptoper med dualcore?

Og 64-bit, snakket med ein kompis som anbefalte meg og vente pga at snart kjem dei fleste programma ut i 64-bit. Meininger?

Lenke til kommentar
Er det her en EliteGroup maskin så får du neppe 5 lapper for den på det forumet her.

Prøv QXL

5165667[/snapback]

Om eg skal selge maskinen, skal eg ikkje selge den her. villa ha ein verdi vurdering. Visst eg skal selge hadde eg tenkt å prøve lokalt.

Er det her en EliteGroup maskin så får du neppe

Liker ikkje du EliteGroup? :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...