Dahl Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hei, hadde det vært mulig å oversette e-posten som blir sendt ved nye kommentarer på blogger? I tillegg er det unødvendig med så utrolig mange linjeskift mellom hver linje. I tillegg kan jeg nevne dette: This email has been sent from: Forum. Gir liten mening, ettersom forumet ikke heter "forum". Endret 16. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 I tillegg hadde det jo vært flott om man endret avsendernavnet. Nå står det "Forum" og den bruker jo alle, så da blir det veldig "Hvilket forum?". Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 I tillegg hadde det jo vært flott om man endret avsendernavnet. Nå står det "Forum" og den bruker jo alle, så da blir det veldig "Hvilket forum?". 5164171[/snapback] Ja, det har jeg også nevnt i første post. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 I tillegg hadde det jo vært flott om man endret avsendernavnet. Nå står det "Forum" og den bruker jo alle, så da blir det veldig "Hvilket forum?". 5164171[/snapback] Ja, det har jeg også nevnt i første post. 5164434[/snapback] Ahh ... Det var det du mente med det siste der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg