Torjus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 For en stund siden så sendte jeg inn mitt XFX GeForce 6600gt 128mb inn pga når jeg åpnet en film så fryste hele pcn seg og av og til fikk jeg blåskjerm + jeg hadde bare 15 fps i battlefield 2 osv. Så jeg sendte inn skjermkortet og fikk det tilbake igjen nå, hva kommer frem? Jo, samme problemet. Så jeg lurer på hva som kan være galt? Sist gang så testet jeg skjermkortet i en kamerat av meg sin maskin, da dukket samme problemet opp. Har ikke testet det i en annen maskin enda. Har prøvd å laste ned helt ny driver. Temp ligger på 57 idle Lenke til kommentar
snole Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du kan jo kanskje gi litt info om all hardware du har i burken. F.eks hovedkort, PSU, CPU, RAM osv osv... Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du har nok vært uheldig og fått 2 stk. defekte skjermkort. Har du prøvd med et annet skjermkort i maskinen? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, jeg har prøvd med et GeForce 5700 og det virket perfekt. Jeg har nå prøvd skjermkortet i en annen maskin og samme problemet her! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er vel bare å sende det inn igjen da. De skal vel ha 3 sjanser på å rette opp før du kan heve kjøpet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, må nok sende det inn - IGJEN! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vel, hvis kortet er byttet, så er det vel egentlig et nytt produkt og dermed så er det 2 nye avhjelpsforsøk siden det ikke er snakk om det samme individet. 3. gang samme feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå