Hansiball Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Har nettopp reinnstallert cm 01/02 på maskinen min. Samme hardware og samme OS som sist jeg spillte dette spillet, men denne gang får jeg opp "not enough system memory" når jeg prøver starte et nytt spill. Jeg har 785 mb sd ram og har rikelig med ledig. Noen som kan hjelpe? Pliis? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Spillet trenger en del minne i form av swap-fil. Skjekk denne. Lenke til kommentar
Hansiball Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Hehe.... ikke mye hjelp å få her nei... PS! Swap filen er mer enn stor nok.... Lenke til kommentar
Skumling Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg tror jeg har lest noe om det på forumet til SIgames.com du finner sikkert svaret der! Lenke til kommentar
Hansiball Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Haha... løste problemet. Måtte ta ut 256 mb ram, da ordnet det seg. Latterligt. Btw så er det ingenting i veien med ram brikken, er bare en bug i CM som ikke liker w2k og 768mb sd ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå