cheeplix Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Trenger forslag på HE_HE-vitsen på russekortet. Bare kom med alt. Trenger det innen i morgen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 På bosted må du iallefall skrive "forum.hardware.no". Det gjorde jeg Om du skal finne en morsom vits kan det være en idé å se på en.wikiquote.org Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 var en tråd med wow-vitser her. Noen skikkelig morsomme der :------o Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Trenger forslag på HE_HE-vitsen på russekortet. Bare kom med alt. Trenger det innen i morgen. 5163359[/snapback] Der innpå var det mange gode tips til en som ikke er russ også Muhammad "Happy is the man who avoids dissension, but how fine is the man who is afflicted and shows endurance." Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 - "Nå skal det bli andre boller," sa bakeren og dreit i ovnen - IQ-en min er så lav at jeg må konsentrere meg for ikke å snuble - Hvorfor kjøpe sko til 1000,- når man kan få bowlingsko til 30,-? - Hvorfor er de fleste nudister folk du helst ikke vil se nakne? ...bare noen forslag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 "Jeg vil gjerne sende en hilsen til mamma som fyller år i dag, og ønsker låten Radio Gaga av Queen. Hilser også til storesøsteren min, Ingrid. Resten av familien min, om dere hører på, kan suge en bæsj spiss og stikke dere selv med den." Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 en kompis av meg hadde '' åålløøø, jeg har pult morra di'' .. hehe, var like morsomt hver gang en utlending fikk se russekortet hans... hahah Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Ip ftw..! Endret 16. november 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 - Hvis olivenolje kommer fra oliven, hvor kommer da babyolje fra? - Hvilken farge får en smurf om du kveler den? - Det nærmeste jeg kom en firer på denne skolen var alkoholpromillen. - Hvor lenge et minutt er, kommer an på hvilken side av baderomsdøra du står. - Finnes det et liv etter døden? Ja, du kommer til hovedmenyen. - Vakuum er et stort tomt rom der paven lever. - Sopp er formet paraplyer fordi de vokser i fuktige områder. - Det burde ikke være lov å skyte utryddede dyr. - Skal vi leke støvsuger? Du suger og jeg brummer. - Hvis jeg var deg, ville jeg hatt sex med meg. - Hypokondri er den eneste sykdommen jeg ikke har. - Hold kjeft når du snakker til meg. - Ooh! Fine bein! Når åpner de? - Kunstig intelligens slår ikke naturlig idioti. - En balansert diett er når du holder en pølse i hver hånd. - Erfaring er en fin ting. Det gjør at du kjenner igjen en feil når du gjør den igjen. - En person kan leve like billig som to personer kan halvparten så lenge. - Er det bare meg, eller smaker oksevinger som kylling? - Livet er som ludo, det starter alltid med sex. Dette var noen flere... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 - It's only in retrospect that I realized I was surrounded by art - I 1997 ei sommernatt mellom Stangelandet og Helgøya observerte han og hans sønn en bjørn som kom svømmende fra Furuberget nord for Hamar og hadde kursen rett mot sydenden av Helgøya Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg våknet en søndagsmorgen etter en lørdagsnatt. Det gikk en spurv på tunet og trampet som besatt. Liker denne jeg... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Da jeg var liten og lå i pungen til fattern tenkte jeg: "Runker han nå er jeg ferdig..." Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 The one to the left is the right for you. War doesn't deside who's right, only who's left. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Naken kom jeg fra en kvinnes kropp. Naken vender jeg tilbake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 - Hei, jeg er keeg. Ole Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vin Diesel makes onions cry. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Rett skal være rett sa mannen og putta en rett pinne opp i skrittet til dama. -Tazte Priv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 "Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på for her skal jeg fiske!" sto det på mitt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 "Hva er en motto?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå