Mofo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei. Jeg sitter i militæret med trådløst internett på rommet. I den forbindelse skulle jeg ønske at jeg kunne klare å hente og sende e-post med outlook. POP3-adressen er greit, men hvordan finner jeg ut hva slags SMTP-adresse jeg skal bruke? Må jeg vite hvordan internettleverandør forsvaret har? Er det en måte å finne dette ut på over internett? Håper på raskt svar... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 prøv denne: myip.dk kansje den hjelper. Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det pleier å være det samme som POP3 adressen, akkurat som for eksempler Telenor: POP3 pop.online.no SMTP smtp.online.no Jeg vet ikke hvilken leverandør du har,men du kan jo prøve deg frem Lykke til! Ellers står det informasjon om dette på kontoadministrasjonssidene hos din leverandør. Lenke til kommentar
Dag Svartodden Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Hvordan finner ut om jeg har Ådal der jeg bor og hvilken leverandør er det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå