Wickedlike Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Akuratt byttet hk men får svart skjerm når jeg skrur på pcn, akuratt som skjermen ikke reagerer, why? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Formater hardisken og legg windows inn på nytt Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tror nok du må spesifisere hvilken hardware du har, hvis du skal få noe hjelp. Lenke til kommentar
Noaidi Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Sjekk at skjermkortet er skikkelig på plass, eventuelt ta det ut og blås kontaktflaten ren med trykkluft. AGP kort må etter min erfaring presses hardt på plass. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Sjekk at du har koblet alle ledninger riktig..Det er saa at hvis du har koblet en ledning feil saa faar du ikke liv i maskinen.glem det jeg sa hvis maskinen din funker men at det er kun skjermen din som ikke er liv i.sorry Endret 17. november 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Formater hardisken og legg windows inn på nytt 5166851[/snapback] Standardsvaret hjelper nok ikke her...- Må klare å boote først vøt' PS. Trådstarter: Vær snill å høre på Texas Stovner... Det blir bare tulleråd som det over uten at du sier fra hva slags HK, CPU, Minne, BIos-versjon som du hadde *før*.. og hva du prøver å boote med nå... Endret 17. november 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå