Aes456 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan setter jeg i nye popnagler (heter de det?) og hvilket verktøy trenger jeg? Disse er det jeg mener: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvis det er vanlige popnagler, er det bare å ta en drill og borre ut de som er der fra før, og for å sette i nye, må man ha en sånn tang.. Vet ikke hva den heter, men den fins sikkert på alle jernvarehandler, jernia? Så er det bare å poppe i vei Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det heter så mye som Naglesett og du får det hos så godt som alle som selger verktøy Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Clas Ohlson hadde vert fint, men jeg fant det ikke på nettsiden deres. Kan noen være så snille å ta en kikk? EDIT: Noe sånn som dette? Endret 16. november 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Japp den fungerer! tror biltema her en til 100 kr eller noe sånt Endret 16. november 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du trenger en drill og et bor. Dimensjonen på boret bør mache diameteren på naglen, ikke hodet og heller ikke den krypede enden. Men slik den er i midten, er ikke mulig å se. Men det vanligeste jeg har vert borti er 3,2 mm nagler. Og har da brukt et 3,2mm bor for å borre ut den gamle. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 det er ikkenoe problem å bruke større borr, men da borrer du bare vekk hodet på popnagla, deretter kan du banke ut resten med en dor (en spiker eller lignende fungere fint!) Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 det er ikkenoe problem å bruke større borr, men da borrer du bare vekk hodet på popnagla, deretter kan du banke ut resten med en dor (en spiker eller lignende fungere fint!) 5171149[/snapback] Eller så kan man bare ta en spiker som passer inni hodet, så banker man den inn. Fant ut dette da det ikke var mer batteri på drillen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Sånn btw så ser det sånn her ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå