Gå til innhold

Kan denne kjøle FX57 effektivt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting du kan også prøve er å ta ut strøm og kabel til harddisken og slå på maskinen uten snurrende harddisk. De kan ofte være årsak til irriterende lyder.

Se også om hovedkortet ditt har en liten vifte på. De kan være de som bråker mest i et helt system.

Å ta forsiktig ned på viften for å stoppe de i noen få sekunder er ikke skadelig for maskinvaren.

Lenke til kommentar
hvorfor kan jeg ikke kjøpe denne asus kjøleren vi snakker om isteden for zalman?

5180995[/snapback]

fordi den du snakket om er til cpu, denne er til hk. . . har en sånn selv! hadde en liten vifte som bråket som f***, når jeg fikk denne i maskinen var det nesten ikke en lyd fra maskinen!

Lenke til kommentar

http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d2228&plid=2228

Hmm, nå har jeg lest mye rundt på tråder osv, og sett av veldig mange har kjøpt den. Men spørsmålet er, hvor er det den skal sitte, tror jeg går ut å kjøper den uansett i dag, håper på svar. Jeg har aldri modifisert hovedkort før... så kunne trengt litt backup heh.

Og trygge ord som at ingenting kommer til å bli overopphetet og sånt ;)

Lenke til kommentar

Ok... nå har jeg kjøpt den, så dyr som den var lol. Men uansett, han i butikken sa jeg muligens måtte skru ut hele hovedkortet for å sette den på? Er dette tilfelllet? Isåfall må jeg melde pass altså, jeg skal prøve å montere den rett inn, hvis det ikke går kan jeg ikke klare å montere den. For det første har jeg aldri drevet med hovedkortmodding, for det andre har jeg aldri festa eller løsna et hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...