Fritzdoom Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Kjøpte meg en: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21701 med CAS Latency: 2......Står det. Men, når jeg kjører CPU-Z viser den CAS# Latency: 3.0? Noen som kan forklare meg? Litt lost nå....... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Du må stille inn manuelt i bios, om du ikke vet særlig om dette så kan du alltids se om en venn av deg har peiling på det, kan være skummelt å bytte på ting i biosen om du ikke vet hva du gjør. Endret 16. november 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Fritzdoom Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Okidoki:) Det er gjort. Det eneste jeg lurer på nå er Hva er T1/T2? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er det kun den brikken du har i pcen? For om det er noen andre der som er dårligere må du stille etter den dårligste. Brikken du har kjøpt klarer 2-3-3-6 i timings og 1T, så lenge du ikke har flere brikker i systemet (også 1T med 2stk av den brikken, men ikke med flere enn 2stk, da blir det 2T). Om det viser i cpuz nå at timings er 2-3-3-6 så er det nå kun 1T/2T du trenger å stille på.. Om pcen nekter å starte etter du setter til 1T så må du resette bios på hovedkort og bruke 2T istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå