galskapen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Jeg skal kjøpe min første flatskjerm, men er ikke sikker på hvilken jeg burde gå for. Det jeg da lurer på er om noen her kan gi meg tips til gode skjermer til rundt 3000. Kriterier (i riktig rekkefølge): -19" -DVI -Farger -Kontrast -Lysstyrke -Respons/etterslep Skjermen skal brukes til litt av alt; spill, surfing, bilderedigering osv.. Håper noen vil hjelpe meg med valg av riktig skjerm. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ta en titt på denne tråden: Spille-skjerm til under 3500,-? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Tusen takk! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 De skjermene i den tråden du linket til virket ikke helt som det jeg var ute etter. Responstid trenger ikke å være nedi 4ms. 16ms og nedover er bra nok. Jeg er vel heller på utkikk etter en skjerm med gode farger og kontrast, er ikke den typiske spillnerden Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er litt i samme situasjon som deg. Har sett litt på Samsung 940B. Den har 8ms og bra kontrast/innsynsvinkel + DVI. Koster rundt 3300,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå