Joddleif Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hver gang jeg går inn på denne siden må jeg klikke Ja på en sikkerhetsadvarsel som plopper opp. I og med at jeg er inne på denne siden flere ganger til dagen er dette veldig irriterende. Finnes det en måte å fjerne denne dialogboksen på? Har prøvd litt i Alternativer for internett uten å komme fram til en løsning. Jeg kjører Internet Explorer 6. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvis du klikker på "Vis sertifikat" og installerer det - skulle ikke det løse problemet? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nå har jeg ingen løsning til deg, men en aldri så liten digresjon. Jeg vet at man kan velge å godta et "ugyldig" sertifikat på permanent basis i Firefox. Så, hvis du er interessert i å bytte vekk fra Internet Explorer, kan det være en løsning. Desverre vet jeg ikke hvordan du fikser dette helt og holdent i IE Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hvis du klikker på "Vis sertifikat" og installerer det - skulle ikke det løse problemet? Har prøvd det også, uten at hjalp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå