Gå til innhold

Knights of the Old Republic problemer. HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, emnte 1.5GB. Den legger da til nye filmer, gjør den ikke? Mener da å huske å ha sett det i den lista, jeg. :hmm:

EDIT:

Eller bare kjøpe en xbox (billig nå), hvor du ikke trenger å være redd for at noe ikke skal virke. :!:

Jo, sant det. Det er jo myyye bedre å kjøpe seg en konsoll til 1000kr + et spill til 5-600kr istedet for å laste ned en gratis patch... :roll:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Sorry, emnte 1.5GB. Den legger da til nye filmer, gjør den ikke? Mener da å huske å ha sett det i den lista, jeg. :hmm:

EDIT:

Eller bare kjøpe en xbox (billig nå), hvor du ikke trenger å være redd for at noe ikke skal virke. :!:

Jo, sant det. Det er jo myyye bedre å kjøpe seg en konsoll til 1000kr + et spill til 5-600kr istedet for å laste ned en gratis patch... :roll:

5206996[/snapback]

Selfølgelig kan ikke det sammenliknes, men vist man hadde statsa på konsol helt i fra begynnelsen av så hadde man i det minste ikke hatt noe problem med det.

Dessuten er ikke 1000kr så mye.

Lenke til kommentar

1000kr er ganske mye for den generelle ungdom som ikke har rævva full av penger.

Uansett kan man vri på det. Om man kjøper PC-spill er man nesten garantert å få en patch om det er problemer med spillet, mens man ikke kan få patchet spillene på Xbox og PS2 om det er problemer med dem.

Dessuten kan mange PC-spill moddes, og de er alltid billigere enn konsoll-spillene, i allefall når man tenker veiledende pris.

Det er forresten like uforklarlig historie på konsoll-versjonen av spillet som det er på PC-versjonen. Eneste forskjellen er at utvikler kan legge til mer til PC-versjonen (men de idiotene ser ikke ut til å ta hintet).

EIT: Men nå skal ikke jeg gjøre denne tråden om til noen Konsoll vs. PC-tråd. Trådstarter har fått sitt svar, så da er vel målet truffet?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
1000kr er ganske mye for den generelle ungdom som ikke har rævva full av penger.

Uansett kan man vri på det. Om man kjøper PC-spill er man nesten garantert å få en patch om det er problemer med spillet, mens man ikke kan få patchet spillene på Xbox og PS2 om det er problemer med dem.

Dessuten kan mange PC-spill moddes, og de er alltid billigere enn konsoll-spillene, i allefall når man tenker veiledende pris.

Det er forresten like uforklarlig historie på konsoll-versjonen av spillet som det er på PC-versjonen. Eneste forskjellen er at utvikler kan legge til mer til PC-versjonen (men de idiotene ser ikke ut til å ta hintet).

EIT: Men nå skal ikke jeg gjøre denne tråden om til noen Konsoll vs. PC-tråd. Trådstarter har fått sitt svar, så da er vel målet truffet?

5224645[/snapback]

1. Jeg har kjøpt B&W2 til pc og det virker ikke, heller ikke med patch og nye drivere til diverse ting. Og det er noe mange har problemer med.

2. Man må tenke på system pravene på pc.

3. Halo2 på xbox har blitt patcha, så det er feil at det ikke går.

4. Med harddisk i konsollen er det opp til utviklerene om det skal komme modder til spilene. Det skal så vidt jeg vet være mulig å installere modder på Oblivion når det kommer til xbox 360.

Du har rett i det med at 1000 kr er mye for mange og at pc spill er billigere.

Men det går jo mot jul :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Sliter ennå...

får ingen av de to-tre tingene nevnt i forumet til å fungere, synes å huske jeg har fått ned konsollen tidligere så det er utrolig irriterende når man endelig kanskje har bruk for den at man ikke får d til...

noen siste tips?=P

ps: synes det er mye rart som kommer i denne tråden, ingen som spør om cheats trenger å vite at d suger, at spille ikke fungerer hos noen eller at man bør kjøpe x-box... lag heller ny tråd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...