RamGuy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har noen små, nei utrolig store problemer med både Star Wars: Knights of the Old Republic og Star Wars: Knights of the Old Republic 2. Les her for nærmere informasjon: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg har nå spilt spillene i en liten stund. Og jeg må si at det ikke er vanskelig, men jeg trenger litt boost her. Jeg trenger enten en bra trainer eller koder. Så jeg begynte å lete etter trainere til KOTOR og KOTOR2, til KOTOR fantes det en. EN! Og den gir deg bare uendelig med penger! Hva skal man med det? Jeg trenger noe som gir meg en hau med attributes, skills, talents og lightsaber! Ikke cash! Det er fint med cash også, men det andre er mye viktigere! Den til KOTOR2 var mye bedre, det så sånn ut i hvert fall. Den skulle gi meg level ups, uendelig med attributes, skills osv… Men når jeg brukte den klikka spillet, eller så virket ikke trainere eller så resettet alt jeg hadde gjort med trainern av seg selv! Så den dugde heller ikke! Så dermed måtte jeg gå for koder. Ja, da var det rett inn på Cheatplanet, KOTOR og Cheatplanet, KOTOR2 Ja, det var jo mange fine og gode koder der. Men som det står så må jeg gå inn i swkotor.ini og swkotor2.ini filene og skrive inn EnableCheats=1 rett under [Game Options]. Så jeg gjorde det. Og da skulle det bare være å gå rett in i et av spillene, taste in [~] og en konsoll skulle dukke opp der jeg skal skrive inn kodene. Men hvor er den! Det skjer jo ingen ting når jeg trykker på den knappen! Hva kan jeg ha gjort galt? Hvorfor kommer ikke konsollen frem? Hva må jeg trykke på eller gjøre for å få den frem? Please noen hjelp meg, please! Det samme skjer i KOTOR2 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Så problemet mitt er: Hvordan kan jeg få konsollen der jeg skal skrive inn kodene frem? Hva må jeg gjøre? Har flere det samme problemet? Hvis du klarer å få frem konsollen, eller vet noen som klarer eller vet om noe/noen som kan hjelpe meg. Så please mail meg, PM meg og post her! Lenke til kommentar
brd Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Eg fekk ikkje eingang innstalere spelet. pga det var ein lyd-fil som ikkje var i orden Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 lol, det var synd. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hvorfor bruke koder hvis det ikke er vanskelig? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Eg fekk ikkje eingang innstalere spelet. pga det var ein lyd-fil som ikkje var i orden 5162604[/snapback] Trist å seie det, men teamet bak KOTOR-spela kan ikkje programmere seg ut av ein våt papirpose. Spela er i seg sjølve veldig gode, men det er utan tvil dei minst teknisk imponerande programma eg har kjøpt i nyare tid. Masse bugs, dårleg ytelse. Veldig synd. Kay Endret 16. november 2005 av KayAU Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Eg fekk ikkje eingang innstalere spelet. pga det var ein lyd-fil som ikkje var i orden 5162604[/snapback] Trist å seie det, men teamet bak KOTOR-spela kan ikkje programmere seg ut av ein våt papirpose. Spela er i seg sjølve veldig gode, men det er utan tvil dei minst teknisk imponerande programma eg har kjøpt i nyare tid. Masse bugs, dårleg ytelse. Veldig synd. Kay 5162962[/snapback] Vel, det var jo ikke folka bak KOTOR1 som laga 2'ern da. 1'ern kan jeg huske gikk helt fint, men 2'ern var full av bugs. Heldig vis har jo dette blitt fikset da, om man er så entusiastisk at man gidder å laste ned den... hva var det da? 2GB store patchen? Anyways, som nevnt over her, hvorfor trenger du cheats, trådstarter, når det er så enkelt? Jeg er ikke noen super-duper god gamer, og jeg spiller som oftest på easy i spill hvor man får velge, men jeg hadde da ingen problemer med KOTOR-spillene! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hvorfor bruke koder hvis det ikke er vanskelig? 5162720[/snapback] Fordi det er mye mer morsomt med koder Syntes jeg da Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Er det ingen som vet hvordan man for kodene til å virke? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Er det ingen som vet hvordan man for kodene til å virke? 5164217[/snapback] KOTOR1: In your game dir edit swkotor.ini and under [Game Options] add EnableCheats=1 then when playing press ' to bring down console and enter any of these cheats below: (number) = eg. 10 up to 999 The ''giveitem'' code must be included in these in order for some of the item codes to work. Example: ''giveitem g_w_lghtsbr01'' , ''giveitem g_w_mstrrobe06'' addlevel (number) add level givecredits (number) give money adddarkside (number) add dark side addlightside (number) add light side invulnerability (number) god mode addexp (number) add xp setcharisma (number) set harisma setwisdom (number) set wisdom setintelligence (number) set intilligence setconstitution (number) set consitution setdexterity (number) set dexterity setstrength (number) set strength heal heal giveitem g_i_implant305 Cardio power system giveitem g_i_implant304 Bio-Antidote package giveitem g_i_implant303 Bavakar memory chip giveitem g_i_implant302 Bavakar reflex enhancer giveitem g_i_implant301 Bavakar cardio package giveitem g_i_implant204 The party selection screen available giveitem g_i_implant203 Nerve enhancement package giveitem g_i_implant202 Retinal combat implant giveitem g_i_implant201 Biotech package giveitem g_i_implant104 Done giveitem g_i_implant103 Memory package giveitem g_i_implant102 Responce package giveitem g_i_mask19 Stealth Field Enhancer giveitem g_i_mask18 Combat Sensor giveitem g_i_mask17 Demolitions Sensor giveitem g_i_mask16 Interface Band giveitem g_a_class9010 Mandalorian assault armor giveitem g_a_class9007 Jurgan Kata's power suit giveitem g_i_belt010 Eriado stealth unit giveitem g_i_belt009 Calrissians utility belt giveitem g_i_belt013 Electrical capacitance belt giveitem g_i_belt011 Adrenaline stimulator giveitem g_i_belt012 CNS strength enhancer giveitem g_i_implant310 Cyber reaction system giveitem g_i_implant309 Beemon package giveitem g_i_implant308 Sith regenerator giveitem g_i_implant307 Navardan regenerator giveitem g_i_implant306 Gordolan reaction system giveitem g_i_mask15 Stabilizer Mask giveitem g_i_mask14 Sith Mask giveitem g_i_mask13 Teta's Royal Band giveitem g_i_mask12 Breath Mask giveitem g_i_mask11 Verpine Headband giveitem g_i_mask10 Neural Band giveitem g_i_mask09 Advanced Aural Amplifier giveitem g_i_mask08 Aural Amplifier giveitem g_i_mask07 Sonic Nullifiers giveitem g_i_mask06 Vacuum Mask giveitem g_i_mask05 Bothan Sensory Visor giveitem g_i_mask04 Verpine Ocular Enhancer giveitem g_i_mask03 Bothan Perception Visor giveitem g_i_mask02 Motion Detection Goggles giveitem g_i_mask01 Light Scan Visor giveitem g_i_mask23 Pistol targetting optics giveitem g_i_mask22 Circlet of Saresh giveitem g_i_mask21 Interface visor giveitem g_i_mask20 Stealth field reinforcement giveitem g_i_belt014 Thermal shield generator infiniteuses All limited use items now never expire. givecomspikes Gives 100 computer spikes. giverepair Gives 100 Advanced Repair Kits revealmap Reveals the entire map (Press M) turbo Characters move three times normal speed. setrepair number Sets Repair Skill Level setsecurity number Sets Security Skill Level settreatinjury number Sets Treat Injury Skill Level setpersuade number Sets Persuade Skill Level setawareness number Sets Awareness Skill Level setstealth number Sets Stealth Skill Level setdemolitions number Sets Demolitions Skill Level setcomputeruse number Sets Computer Use Skill Level giveitem g_a_mstrrobe06 Gives Darth Revan Robe (01=Master Jedi Robe) giveitem g_a_class9009 Gives Cassus Fett's Armor (Feel free to try other number for different armor) giveitem g_w_sbrcrstl01 Gives Saber Crsytal giveitem g_i_trapkit001 Gives Mines giveitem g_w_lghtsbr06 Gives Darth Malak's Light Saber giveitem g_i_implant101 Give Cardio Package (Implants) dancedancemalak Changes Darth Malak into a Female Dancing Twi'lek g_i_implant101 Give Cardio Package (Implants) g_i_trapkit001 Gives Mines g_i_belt010 Gives Stealth Field Generator (Try another numbers for different belts) g_i_mask01 Gives Light-Scan Visor (Try 02, 03, etc... for others head gear) g_a_mstrrobe06 Gives Darth Revan Robe (01=Master Jedi Robe) g_a_class9009 Gives Cassus Fett's Armor (Feel free to try other number for different armor) g_w_sbrcrstl01 Gives Saber Crsytal g_i_upgrade001 Gives upgrade items g_w_lghtsbr01 Gives Light Saber (01=blue, 02=red, etc) g_w_lghtsbr06 Gives Darth Malak's Light Saber giveitem g_i_upgrade001 Gives Upgrade items giveitem g_w_sbrcrstl15 Gives Yellow Color Crystal giveitem g_w_sbrcrstl14 Gives Blue Color Crystal giveitem g_w_sbrcrstl19 Gives Solari Crystal giveitem g_w_sbrcrstl13 Gives Upari Crystal giveitem g_w_sbrcrstl12 Gives Sigil Crystal giveitem g_w_sbrcrstl11 Gives Bondar Crystal giveitem g_w_sbrcrstl10 Gives Firkrann Crystal giveitem g_w_sbrcrstl09 Gives Luxum Crystal giveitem g_w_sbrcrstl08 Gives Phond Crystal giveitem g_w_sbrcrstl07 Gives Jenruaux Crystal giveitem g_w_sbrcrstl06 Gives Opila Crystal giveitem g_w_sbrcrstl05 Gives Nextor Crystal giveitem g_w_sbrcrstl04 Gives Sapith Crystal giveitem g_w_sbrcrstl03 Gives Eralam Crystal giveitem g_w_sbrcrstl02 Gives Damind Crystal giveitem g_w_sbrcrstl01 Gives Rubat Crystal giveitem g_w_sbrcrstl16 Gives Green Color Crystal giveitem g_w_sbrcrstl17 Gives Violet Color Crystal giveitem g_w_sbrcrstl18 Gives Red Color Crystal giveitem g_w_lghtsbr01 Gives Blue Saber giveitem g_w_lghtsbr02 Gives Red Saber giveitem g_w_lghtsbr03 Gives Green Saber giveitem g_w_lghtsbr04 Gives Yellow Saber giveitem g_w_lghtsbr05 Gives Violet Saber giveitem g_w_lghtsbr06 Gives Malak's Saber giveitem kas25_wookcrysta gives upari wookie amulet KOTOR2: Det samme skal gjøres her. Gå inn i fila og legg til teksten. Koder: settreatinjury ## Raises treat injury to ## level setcomputeruse ## Raises computer use to ## level setdemolitions ## Raises demolitions to ## level setstealth ## Raises stealth to ## level setawareness ## Raises awareness to ## level setpersuade ## Raises persuade to ## level setrepair ## Raises repair to ## level setsecurity ## Raisessecurity to ## level setstrength ## Raises strength to ## level setdexterity ## Raises dexterity to ## level setconstitution ## Raises constitution ## level setintelligence ## Raises intelligence to ## level setwisdom ## Raises wisdom to ## level setcharisma ## Raises charisma to ## level addexp ## Gives ## exp givecredits ## Gives ## credits givecomspikes Gives 99 comspikes adddarkside ## Gives darkside points (if you dont put a number it will give you the maximum number of dark points possible) addlightside ## Gives lightside points (if you dont put a number it will give you the maximum number of light points possible) revealmap Makes the entire map of your current area completely visible. infiniteuses Infinite use of items invulnerability Invincible, never hurt heal Refills characters health points and force points. addlevel ## Get experience whereami Shows where you are on map giveitem ## Get Item of Your Choice givemed Get 100 Med Kits giverepair Get 100 Advance Repair Kits givesitharmour Get 100 Armor turbo Characters Move Faster restartminigame Restart Mini Game if You Lose bright Brightens Dark areas dance_dance_ravan Turns Ravan into a danceing twe'lac Linker: KOTOR1 & KOTOR2 Endret 16. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 KODER SUGER Det ødelegger helle spill oplevelsen og balansen. Rundet begge på xbox, og det var aldri behov for koder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tror egentlig ingen i hele verden bryr seg om hva du synes om koder. Når en fyr spør om koder kan du mye heller hjelpe han med å finne koder i stedet for å komme med slike kommentarer. SLike kommentarer hjelper ingen, og de er bare til bry. Om andre bruker koder i SP-spill har da ingen innvirkning på deg, har det vel? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tror egentlig ingen i hele verden bryr seg om hva du synes om koder. Når en fyr spør om koder kan du mye heller hjelpe han med å finne koder i stedet for å komme med slike kommentarer. SLike kommentarer hjelper ingen, og de er bare til bry. Om andre bruker koder i SP-spill har da ingen innvirkning på deg, har det vel? 5167960[/snapback] Soth Postet i går, 14:39 Hvorfor bruke koder hvis det ikke er vanskelig? Så denne kommentaren var grei? KayAU Postet i går, 15:26 QUOTE(izoren @ 16/11-2005 : 15:22) Eg fekk ikkje eingang innstalere spelet. pga det var ein lyd-fil som ikkje var i orden sad.gif * Trist å seie det, men teamet bak KOTOR-spela kan ikkje programmere seg ut av ein våt papirpose. Spela er i seg sjølve veldig gode, men det er utan tvil dei minst teknisk imponerande programma eg har kjøpt i nyare tid. Masse bugs, dårleg ytelse. Veldig synd. sad.gif Kay og denne hadde jo også mye mer her i denne diskusjonen etter dine standarer?! Tenk mann Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kommentaren din var litt mer... spydig. Ikke spydig, men på en måte spydig. "Kommentarer" "Hvorfor bruke cheats når det er så lett?" er ikke noen kommentar, det er et spørsmål, et ganske logisk spørsmål. Jeg skjønner selv ikke helt hvorfor han trenger cheats når han sier at det er så lett. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kommentaren din var litt mer... spydig. Ikke spydig, men på en måte spydig. "Kommentarer" "Hvorfor bruke cheats når det er så lett?" er ikke noen kommentar, det er et spørsmål, et ganske logisk spørsmål. Jeg skjønner selv ikke helt hvorfor han trenger cheats når han sier at det er så lett. 5169856[/snapback] Jeg snakket ikke direkte til ham men skjennerelt, så jeg synes ikke det er så ille. Foresten så er vi jævlig off topic nå, så nå holder jeg snavla. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg vet ikke hvorfor jeg vet dette, men uansett: På KOTOR: trykk ctrl+shift++ det burde få opp consollen. På KOTOR 2: trykk ctrl+shift++ det får opp konsollen, men merk deg dette: DEN ER USYNLIG I KOTOR 2. D Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) EDIT: Ble mye tull her nå, kom plutselig 2 poster... Siden denne var helt på gjordet, "slettet" jeg denne, og lot den neste stå... Endret 19. november 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Må da være mye bedre med en savegame editor?? Kse_333 heter programmet, med dette henter du enkelt og greit dine lagrede spill, fra både KOTOR og Sith Lords, og redigerer de slik du måtte ønske! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 arg har hatt så lyst til å spille KOTOR 1&2 igjen, men de krasher hele tia på pc'n min, så det blir en av de første spillene jeg skal spille på den nye pc'n min.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Prøvd 2.5GB-patchen til KOTOR2 da? Kan jo hende den hjelper! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Prøvd 2.5GB-patchen til KOTOR2 da? Kan jo hende den hjelper! 5197427[/snapback] Eller bare kjøpe en xbox (billig nå), hvor du ikke trenger å være redd for at noe ikke skal virke. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå