Hokahey Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kjøpte en brukt Samsung 21" crt skjerm i går. Problemet er at jeg kun får stilt inn fokus på ENTEN høyre eller venstre side. Hele skjermen blir altså ikke i fokus. Dette medfører at tekst er så og si uleselig. Snakket med selger, og deres tekniker anbefalte meg å skru opp skjermen og stille på to av tre skruer innvendig, som visstnok har med fokus å gjøre. Har nå åpnet litt, men det ser ut som jeg må åpne hele skjermen. Noen som har noe vettugt å si i denne sammenheng? Er dette lurt? Og ikke minst, stemmer dette? Takk Lenke til kommentar
Boye Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hvis tekniker anbefaler det, be han gjøre det PS: Glemte å legge til, forsøk 1280x960 / 1280x1024 60Hz for å se om ikke dette hjelper. Øk til 72/75Hz, og til slutt 85Hz. Hvis det er like ille er jo noe veldig galt Endret 16. november 2005 av Boye Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kanskje det bare er meg, men jeg synes det virker forferdelig useriøst av selger/tekniker å be deg å åpne skjermen for å gjøre dette selv. Det er da en kjent sak at det å fikle inne i CRT-skjermer av sikkerhetsmessige årsaker ikke er noe som bør gjøres av alle og enhver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå