Gå til innhold

xbox 360 !

jp2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
:no:

Hva med å svare litt mer seriøst..

Chip kommer nok snart, antar rett over nyåret. Pris blir vell samme som på alle andre konsoller.

5162492[/snapback]

Hva med at du svarer litt mer seriøst? :p

Så du tror at en chip til 360 vil komme rett over nyåret? Da er du optimist. Er du klar over når chippene til Xbox 1 begynte å komme på markedet? Greit nok at den kanskje kan bli hacket relativt fort, men selv når det er gjort er det lang tid til chippene kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Det vil nok ta veldig lang tid. 360 skal være sikret både hardwaremessig og softwaremessig. De komme nok til å klare å komme seg via alle sperrene. Til hvilken pris gjenstår å se.

En ting er iallefall sikkert, jeg kommer ikke til å sette slikt i min 360.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
xboxen er like bra uten (minn mening)... hvorfor skal man modde Xbox 360??

5164867[/snapback]

Flere muligheter. Jeg kommer ikke til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Håper maskina deres sier sviiiiam poff!! Kjeltringer :p Chipping av min tidligere Xbox maskin er det teiteste jeg har gjort....

Med 50 spill så mister en litt gleden med et spill. Knuste hele dritten jeg....

5171498[/snapback]

Er ikke alle som chipper for å piratkopiere spill, selv om nok mange gjør det. Så og si alle jeg kjenner har chippet på grunn av media center mulighetene. For min del er chipping av Xbox noe av det bedre jeg har gjort. :p

Og som sagt, tar nok lengre tid før 360en blir hacket. Ingen som husker hva Microsoft sa før Xbox 1 skulle lanseres? At den skulle være tilnærmet hack-proof. Tok ikke mange dagene før den faktisk ble hacket. Og det samme sier de nå om 360en. Tiden får vise.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...