Joachim_F Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Codemasters har åpnet for europeisk betatesting av Dungeons & Dragons Online. Om det ikke er nok, kan du teste det massive strategispillet Tactica Online, fra Imaginary Numbers. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Codemasters har åpnet for europeisk betatesting av Dungeons & Dragons Online. Om det ikke er nok, kan du teste det massive strategispillet Tactica Online, fra Imaginary Numbers. Les mer 5162363[/snapback] Jeg har registrert meg, og skal fårhåpentligvis prøve det Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Codemasters har åpnet for europeisk betatesting av Dungeons & Dragons Online. Om det ikke er nok, kan du teste det massive strategispillet Tactica Online, fra Imaginary Numbers. Les mer 5162363[/snapback] Jeg har registrert meg, og skal fårhåpentligvis prøve det 5163802[/snapback] Haha....gud løkk sier nå jeg...samtlige jeg kjenner signa up for beta dagen det ble erkelert opnet for beta...needles to say så har ingen av oss fått noe invite Noe som provoserer meg er at det står både på siden deres og i reklamevideoene "join the beta today" noe som kanskje skulle få en til å tro at dette var en open beta llr noe...men neeeeeida...bøtter av folk som aldri fikk noen invite...oh well..få vell bare vente til det kommer ut da...OH GODDIE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg