siDDis Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Etter ca 1 min så kan eg ikkje endre på innlegga mine, dette gjelder sjølvsagt på andre deler av forumet enn gamer.no Er utrolig irriterandes når eg gir for uklare opplysninger eller gløymer noko og skal fikse det opp. Er det ein bug eller er det sånn det skal vera? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hm, annen brukermoderator (Orresnei) kunne heller ikke endre på innlegg i andre kategorier enn der han var brukermoderator. Dette mener jeg likevel ble fikset, men siden det var før oppgraderingen av forumet, kan det vel alltids hende problemet blusset opp igjen etter endringen til IPB 2.0 Vi får vente å se til en administrator svarer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dette problemet kom like etter/i forbindelse med oppdateringa av forumet. Det vart fiksa etter ei lita stund, men no er det tydelegvis tilbake. Rekner med at det blir fiksa igjen snart. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er dette fremdeles et problem? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er dette fremdeles et problem? 5171431[/snapback] Ja, mangler edit-knappen i alle dei foruma eg har sjekka (forutan gamer.no sin del). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jupp. Etter oppdateringen var problemet tilbake igjen. Jeg har ikke sjekket i det aller siste, da det er en liten stund siden jeg postet andre steder enn gamer.no. Uansett kan det være verdt å ta en liten titt på det. Snorre Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Da skal det fungere igjen for dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg