knokle_85 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Prøver å leite frem noe firmware til min nye WRT54G router, men jeg ser at det er ganske mange versjoner av denne ruteren.. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken jeg har? kan ikke finne det noen steder... Lenke til kommentar
BigSkippy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Prøver å leite frem noe firmware til min nye WRT54G router, men jeg ser at det er ganske mange versjoner av denne ruteren.. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken jeg har? kan ikke finne det noen steder... 5162214[/snapback] Skal stå inne på menyen til ruteren. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 jepp... fant det.. det var V5.. er ikke det den som var litt dårlig egentlig? Lenke til kommentar
BigSkippy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jepp... fant det.. det var V5.. er ikke det den som var litt dårlig egentlig? 5162319[/snapback] Det var en artikkel her på hw.no som forklarer endringene. Funksjonaliteten skal vel ikke være endret, men gjort noen endringer i hardwaren for å gjøre den billigere i produksjon. Se artikkelen her: Linksys endrer operativsystem Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jepp... fant det.. det var V5.. er ikke det den som var litt dårlig egentlig? 5162319[/snapback] Jo, du har fått den sorten som ikke lar seg moderere på noe vis. Kjører ikke linux en gang. Om kun skal kjøre original firmware er den nok sikkert helt brukbar, men krever du noe utover Linksys sine spesifikasjoner... Da har du handlet for sent... Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) www.linksysinfo.org har mange svar Endret 16. november 2005 av netphreak Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Får vel selge min gamle på svartebørs! Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Faen for en dritt ruter... Funket ikke sammen med min ip telefon fra ip24. Denne skal stemmes nor og NED. Er møkka lei hele ip24 og.. bare dritt. Ingenting som passer sammen. De går ikke sammen med canal digital bredbånd Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvilken muligheter har v3.1? syns min er serdeles ustabil Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Prøver å leite frem noe firmware til min nye WRT54G router, men jeg ser at det er ganske mange versjoner av denne ruteren.. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken jeg har? kan ikke finne det noen steder... 5162214[/snapback] Sjekk http://www.sveasoft.com/modules/phpBB2/viewtopic.php?p=61027 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå