ED209 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 La ut en topic her i går hvor jeg lurte på om det var folk som var interresert i å støtte opp om en side en kompis av meg hadde laget, men nå er den borte, søkk borte. Har ikke fått noen beskjed fra noen moderator om at den er fjernet, så derfor lurte jeg på om det er en bug her noen steder?? og hvis det er en mod som har fjernet den, skulle jeg ikke da få en bemerkning om det og en grunn? Lurer bare litt. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Enten brøt den med retningslinjene "Ikke reklamer for websider..", eller så var den i beste fall feilpostet siden det var webdesign det var snakk om -> Web-design, HTML og CSS Edit: Er ikke "Visuell kreativitet" feil forum å ta opp forsvunnede poster forresten? Endret 16. november 2005 av medi8or Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Enten brøt den med retningslinjene "Ikke reklamer for websider..", eller så var den i beste fall feilpostet siden det var webdesign det var snakk om -> Web-design, HTML og CSS Edit: Er ikke "Visuell kreativitet" feil forum å ta opp forsvunnede poster forresten? 5162424[/snapback] Nei, tror ikke jeg brøt noen retningslinjer. Hvis de tok dette som reklame så burde da flere tråder stenges, feks. "Den store skechup tråden". Der er det reklamert for en egen side som trådstarter har vært med på å lage. Ikke er tråden flyttet til noe annet sted heller. Under "visuell kreativitet" er den helt borte. Hadde den blitt flyttet så hadde man fortsatt kunne sett den, men med en pil forran som indikerte at den var flyttet. Men som sagt, den er sporløst forsvunnet. Kan kun se den hvis jeg trykker på "Mine innlegg" og når jeg trykker på linken der, så får jeg denne beskjeden: "Feilen som oppstod var: Beklager, linken som bragte deg til denne siden ser ut til å være brutt eller gått ut på dato." Den siden til kameraten min som jeg linket til har faktisk med visuell kreativitet å gjøre. Her er det folk som har interesse for å lage bilder med bla. Photoshop og 3D programmer. Man tenker sikkert at denne siden har kun med web å gjøre når man ser siden, men det er faktisk et lite forum for de som liker å holde på med bilderedigering. Til slutt. Det som er det merkelige med hele dette er at siden er borte, jeg kan se den under "Mine innlegg" og der ser jeg at det er lagt inn to svar. Jeg kan ikke åpne, da får jeg det svare/linken som jeg viser til over. Ikke har jeg fått noen meldinger fra moderator om at siden er stengt heller. Derfor er dette et lite mysterium. Skulle sikkert ha skrevet dette under tilbakemeldinger, men da spørs det jo om evt. den/de som har fjernet topicen min ikke får med seg min klage. Endret 16. november 2005 av ED209 Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vel, det ene svaret var mitt, og jeg sa vel ikke noe mer fornuftig enn det du ser over... Det er vel ganske vanlig med et forbud mot å reklamere for forum av samme type som det du poster på, av den enkle grunn at du trekker bort brukere. For øvrig skjønner jeg ikke vitsen med å lage enda et nytt forum. Tilbys det noe nytt som ikke er tilgjengelig her, eller f.eks. på Dyret? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 stenges Feilpost. Dette handler om tilbakemelding om forumet, og dermed skal det ikkje i den kategorien som var opphavet. For å svare på kvifor du ikkje får sett tråden, den ligger i papirkurven som er der trådee/poster som blir sletta havner. Kven som har sletta den veit eg ikkje, men reklamering for andre fora på dette forumet er nok slettegrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg