robiwan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vurderer å kjøpe en ny håndkonmtroller til xboxen. Helst trådløs, også gjerne tilpasset for oss med store lem(les:hender). Finnes det noen bra kontrollere som ikke koster skjorta, evt noen tester? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 skal ikke heller satse på Xbox 360 a? hehe... der får du jo med en kontroll... og da... de gamle var kule men dissa tar bare helt kaka!! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Men da går han i feil retning da kontrolleren til XBox360 er litt mindre en Controller-S til XBox1. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hehe... ehm ja! det var et poeng... kansje kontrollene til PS3 da... de ser ekstremt laaaaaange ut hehe Lenke til kommentar
PlayerTAG Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vurderer å kjøpe en ny håndkonmtroller til xboxen. Helst trådløs, også gjerne tilpasset for oss med store lem(les:hender). Finnes det noen bra kontrollere som ikke koster skjorta, evt noen tester? 5162077[/snapback] Jeg har prøvd mange trådløse kontrollere til xbox. Jeg har funnet ut at de med tråd er best selv om det var deilig å sitte uten. I noen spill hvor hurtighet er viktig så vil du miste respons mellom dine bevegelser og spiller. Det er ikke mye men nok til at du kan miste litt. Jeg har testet Logitech sin som er fin. Men etterhvert så skjer det noe rart med den som gjør at du må nullstille den. Har også prøvd andre dyrere modeller med grip (man blir ofte litt varm i hendene når man spiller)osv. men de har ikke vært så gode. Har limt på slike tape med sandpapir på så girppet blir bedre. Veldig bra. Kjøpes på IKEA. Trådløs kontroll funker bra på bilspill. Til Halo og andre mer krevende hurtighets spill må du ha ledning på kontollen. Synd men sant. Får se hvordan xbox 360 sin blir. Der følger det jo med en trådløs kontroll så jeg har bestilt en med tråd i tillegg da jeg vet at trådløs ikke alltid er godt nok. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå