Simma89 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei jeg har satt opp vt server. Men andre får ikke connectet til den. Men den andre pcen jeg har på routeren her hjemme kommer helt fint inn.. Hva skyldes dette?? er det fordi jeg ikke har fast IP?? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei jeg har satt opp vt server. Men andre får ikke connectet til den. Men den andre pcen jeg har på routeren her hjemme kommer helt fint inn.. Hva skyldes dette?? er det fordi jeg ikke har fast IP?? 5161798[/snapback] Åpnet port i routern ? Og fiksa edit.ini fila også ? og husk at det port nr, du har på vt server må være samme port du åpner på routern ....! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hvordan åpener jeg porter i routeren? hvis edit. ini fila er den fila hvor du kan redigere hva serveren skal hete og sånn så har jeg vært i den a.. er det den? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hvordan åpner jeg porter i routeren?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå