Dimitrij Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Noen som har hørt det nye albumet? Har hørt igjennom det et par-tre ganger nå. Litt rot i starten, men tror låtene stitter bedre etter flere gjennomhøringer. Lenke til kommentar
jejeje Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har hørt at det skal komme et album av soad som heter hypnotize.... men har ikke hørt noe av det=(... hvor lasta du ned sangene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har hørt at det skal komme et album av soad som heter hypnotize.... men har ikke hørt noe av det=(... hvor lasta du ned sangene? 5161902[/snapback] Heisann og velkommen til forumet. Her har vi et par Retningslinjer du bør lese gjennom. Det er f.eks ikke lov å poste linker eller diskutere ting som kan føre til piratkopiering. Håper du vil trives her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har ikke fått hørt det ennå, men gleder meg som en liten unge. Har det blitt sluppet , skulle det ikke komme 22 november eller noe sånt. Hvis det har kommet så skal jeg kjøre meg en tur å kjøpe skiva Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Har ikke fått hørt det ennå, men gleder meg som en liten unge. Har det blitt sluppet , skulle det ikke komme 22 november eller noe sånt. Hvis det har kommet så skal jeg kjøre meg en tur å kjøpe skiva 5161970[/snapback] Tror den kommer i butikkene den 22. nov ja. Jeg kommer garantert til å kjøpe den. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 System of a Down Veldig bra album meinar eg. Spesielt "Stealing Society", "Tentative" og "Vicinity of Obscenity". Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Alltid skøy med System of a Down ja.. digger det at de lager sanger som plutselig blir helt rolige, for så å ta av igjen. Syns også at den anti-krigs holdningen er bra.. Dette er et helt kurrant album, men ikke bedre enn Toxicity, som da er min favoritt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Gleder meg til TLZ `^^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 syns det var bra jeg, er som alle soad platene, blir bare bedre og bedre jo mer man hører. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Gleder meg til TLZ `^^^ 5164259[/snapback] HE_HE, det blir bra! Er spent allerede! ^^ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kan se video med sangen "hypnotize" på hjemmesiden deres SOAD Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 syns det var bra jeg, er som alle soad platene, blir bare bedre og bedre jo mer man hører. 5164300[/snapback] Ja, Hypnotize kommer nok til å ta noen runder i spilleren før den sitter helt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 syns holy mountains, attack og tentative var de beste sangene. Likte mezmerize mye bedre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 syns det var bra jeg, er som alle soad platene, blir bare bedre og bedre jo mer man hører. 5164300[/snapback] Blir aldri lei jeg heller, merkelig det der.. Men de to første cd'ene er jo helt geniale. Er vel igrunn de jeg liker best da. Tok litt tid for mesmerize satt, det samme med den nye. Men et par høringer til så... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hørt gjennom albumet 2 ganger, men den sitter ikke helt. Kill Rock N' Roll er favoritten for øyeblikket, men det kan fort endre seg etter noen gjennomhøringer til. Edit: Holy Mountain har overtatt tronen. Endret 17. november 2005 av CurSe Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 synes det var litt morsomt at outro'en på hypnotize plata går i ett med introen på mezmerize. små detaljer som det setter man pris på! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Aiaiai, det kom kjapt etter Mesmerize, las det på starsiden.no. Er det på play.com, amazon eller liknande alle har kjøpt sine album? Eller er det ute for kjøp på internett via iTunes og liknande? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Synd SOAD insisterer på å lage to dårlige melodier for hver gode. Grei plate. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Aiaiai, det kom kjapt etter Mesmerize, las det på starsiden.no. 5166755[/snapback] Det er et slags dobbeltalbum. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Aiaiai, det kom kjapt etter Mesmerize, las det på starsiden.no. 5166755[/snapback] Det er et slags dobbeltalbum. 5167044[/snapback] Bare 199,- x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå